معاون روابط عمومی و فرهنگی تبلیغات سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز؛

برای مقابله با مسئله نفوذ در فضای مجازی مجموعه های انقلابی باید پیش از پیش تجهیز شوند

سرگرد پاسدار مجتبی عبدالملکی گفت: برای مقابله با این نفوذ و ترفند، مجموعه های انقلابی علی الخصوص بسیج باید پیش از پیش تجهیز شوند تا بتوانند از مفاهیم اصلی انقلاب دفاع کنند و آنها را انتشار دهند.
کد خبر: ۸۸۲۹۷۶۳
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
سرگرد پاسدار مجتبی عبدالملکی معاون روابط عمومی و فرهنگی تبلیغات سپاه  امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در حاشیه برگزاری دوره خبرنگاری و خبرنویسی خبرنگاران افتخاری بسیج و رابطین روابط عمومی نواحی بسیج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: دشمنان به روش های مختلف در پی تهی کردن ذهن جامعه از مفاهیم اصیل انقلاب و وارونه جلوه دادن حقایق و ارزش های آن هستند که در این میان رسانه یکی از مهمترین میدان های این جنگ و مبارزه تلقی میشود.
 
برای مقابله با مسئله نفوذ در فضای مجازی مجموعه های انقلابی  باید پیش از پیش تجهیز شوند
 
 
وی افزود: برای مقابله با این نفوذ و ترفند، مجموعه های انقلابی علی الخصوص بسیج باید پیش از پیش تجهیز شوند تا بتوانند از مفاهیم اصلی انقلاب دفاع کنند و آنها را انتشار دهند.
 
مجتبی عبدالملکی اولین قدم برای مقابله با جنگ رسانه ای و خبری را  آموزش نیروهای متعهد و انقلابی دانست و افزود: این امر رکن اصلی پیشبرد بهتر امور هر سازمانی به شمار میرود.
 
برای مقابله با مسئله نفوذ در فضای مجازی مجموعه های انقلابی  باید پیش از پیش تجهیز شوند 
 
وی در پایان  خاطر نشان کرد: مهمترین هدف ما از برگزاری چنین دوره هایی تحقق منویات امام خامنه ای (مدظله العالی) است که بتوانیم به صورت عملیاتی با نیروهای انقلابی و بصیر بسیجی به مقابله با این جنگ رسانه ای بپردازیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار