خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار بسیج از خوانسار فرمانده سپاه ناحیه خوانسار از برگزاری کلاس های حلقه های صالحین با محوریت آگاه سازی و آموزش در خصوص اعتیاد ئ مواد مخدر خبر داد
کد خبر: ۸۸۲۹۷۷۵
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸

به گزارش خبرنگار بسیج از خوانسار فرمانده سپاه ناحیه خوانسار از برگزاری کلاس های حلقه صالحین با محوریت آموزش و آگاه سازی در خصوص اعتیاد و مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ محسن پاشایی اظهار کرد: یکی از مباحثی که در این باره پیگیری خواهد شد طراحی چشم انداز و افق کاری در زمینه مبارزه با مواد مخدر در کارگروه مبارزه با مواد مخدر شهرستان است.

وی افزود: متاسفانه در خصوص آگاه سازی و توجیه به ویژه در بین قشر دانش آموز دچار کمبودهایی هستیم و دشمن از این عدم آگاه سازی استفاده کرده و برنامه های خود را پیاده می کند.

فرمانده سپاه ناحیه خوانسار خاطر نشان کرد: در این باره برگزاری کلاس های توجیهی و آموزشی در قالب حلقه های صالحین پایگاه های بسیج را خواهیم داشت.

وی با تاکید براین که آموزش و آگاه سازی درباره معضل خانمان سوز مواد مخدر سرمایه گذاری است تصریح کرد: به طور مسلم مبارزه با مواد مخدر به تنهایی امکان پذیر نیست و اراده و عزم ملی و بسیج عمومی را می طلبد.

وی اضافه کرد: بازگشت به ارزش های اصیل اسلام و انقلاب و روی آوردن به سبک زندگی اسلامی از امور بازدارنده نسبت به مواد مخدر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها