اعطاء 300میلیون تومان وام مشاغل خانگی از طرف ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان به مردم این شهرستان

سرپرست فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان گفت: در زمینه راه‌اندازی مشاغل خرد و خانگی بیش از 300 میلیون تومان وام به متقاضیان این عرصه در کوهبنان پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۸۲۹۷۷۸
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛ روح‌الله ابراهیمی  در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان کوهبنان اظهار داشت: در بحث اقتصاد مقاومتی گام‌های مهمی برای رفاه حال بسیجیان برداشته شده و بیش از 50 درصد از اعتبارات تخصیصی تاکنون محقق شده است.

وی ادامه داد: در زمینه راه‌اندازی مشاغل خرد و خانگی در راستای اقتصاد مقاومتی بیش از 300 میلیون تومان وام به متقاضیان این عرصه پرداخت شده است و تا پایان سال جاری نیز به تعدادی از افراد وام پرداخت می‌شود.

سیدمحمدرضا حسینی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان نیز اظهار داشت: در راستای عملی شدن اقتصاد مقاومتی 17 هکتار از زمین‌های اردوگاه شهید دانشوری‌نسب آموزش و پرورش کوهبنان با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی زیر کاشت گیاهان دارویی، گل محمدی، زعفران و زرشک قرار می‌گیرد.

وی ابراز داشت: سال‌های گذشته در بحث آموزشی حدود 300 ساعت اضافه‌کار داشتیم که با برنامه‌ریزی و استفاده از وجود مدیران و معاونان در بر‌نامه درسی مدارس این مهم در سال جاری به 130 ساعت تقلیل پیدا کرده است.
حسین افشارمنش مدیر اداره گاز شهرستان کوهبنان نیز از گازرسانی به روستای ده‌شور و تعدادی از دامداری‌ها و مراکز تولید طیور در این منطقه خبر داد.

وی افزود: گازرسانی به دهستان خرمدشت و روستاهای محور خانمکان در حال انجام است و در سه ماهه اول سال 96 به بهره‌برداری می‌رسد.
ارسال نظرات