فرماندار نیر خبر داد:

راه اندازی سامانه همگام دانش آموزان

مهدی احمدی گفت: سامانه همگام دانش آموزان در نیر راه اندازی می شود.
کد خبر: ۸۸۲۹۷۸۲
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل ازنیریمیز ،مهدی احمدی فرماندار شهرستان نیر در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نیر که با حضور اعضا درمحل اداره آموزش وپرورش تشکیل یافت از راه اندازی سامانه همگام دانش آموزان خبرداد و افزود: با توجه به اینکه در فصل زمستان به دلیل برف و کولاک بیشتر مدارس تعطیل می شوند با نصب و راه اندازی سامانه همگام معلمان می توانند از طریق اینترنت و فضای مجازی تکالیفی را برای دانش آموزان مد نظرگرفته تا دانش آموزان از تحصیل باز نمانند.

وی در ادامه از تجلیل معلمان تربیتی خبر داد و گفت: باتوجه به فرا رسیدن روز امور تربیتی طی مراسمی در روز 8 اسفند از معلمان حوزه تربیتی در نیر تجلیل بعمل خواهد آمد.

احمدی در ادامه به برگزاری جشن نیکوکاری هم اشاره کرد و افزود: جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در 85 مدرسه شهرستان نیر برگزار خواهد شد.

فرماندار نیر در ادامه از احداث مدرسه توسط بنیاد برکت هم خبرداد و گفت:سال آینده طبق تعهدبنیاد برکت دو مدرسه در دو روستای شهرستان نیر احداث خواهد شد.

احمدی همچنین در خصوص فرا رسیدن ایام عید نوروز و اسکان فرهنگیان در این ایام گفت: 8 مدرسه در قالب 60 کلاس در ایام نوروز آماده پذیرایی از فرهنگیان نوروزی است.

حیدری دادستان شهرستان نیر هم در این جلسه به آسیب های اجتماعی و رعایت حقوق شهروندی اشاره کرد و افزود: یکی از آسیب های اجتماعی که کودکان و نوجوانان را تهدید میکند فضای مجازی است که خانواده ها باید ازهمان ابتدای کودکی فرزندان خود را با این آسیب ها آگاه و آشنا سازند.

وی افزود: رعایت نظم و قانون و حس مسئولیت پذیری هم باید از ابتدا به فرزندان آموخته شود تا با نهادینه شدن فرهنگ التزام به قانون و احترام به حقوق دیگران در بین دانش آموزان، شاهد تعالی فرهنگ در جامعه باشیم.

 

ارسال نظرات