فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری:

ناجا پاسدار ارزش های اسلامی و انقلابی جامعه است

سردار غلامزاده، حركت در مسیر احیای امر به معروف و نهی از منكر را توفیق بسیار گرانبهایی برشمرد و گفت: ناجا، عهده دار حراست و پاسداری از ارزش های اسلامی و انقلابی جامعه است.
کد خبر: ۸۸۲۹۷۸۷
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار "غلامعباس غلامزاده" در جلسه آموزشی ویژه آمران به معروف و ناهیان از منكر با تاكید بر اینكه امر به معروف و نهی از منكر از اهم اصول اسلام است، خاطرنشان كرد: امر به معروف و نهی از منكر موجب نزدیكی مومنان به یكدیگر و دور كردن آنها از گناهان و معصیت ها است.

سردار غلامزاده با اشاره به اینكه امر به معروف و نهی از منكر كلیدی ترین فرضیه در اسلام است افزود: نیروی انتظامی عهده دار حراست و پاسداری از ارزش های اسلامی و انقلابی در جامعه است و كاركنان این نیرو ابتدا در درون خود ،خوبی ها، پاكی ها، ارزش ها یا همان معروف را گرامی داشته و رواج دهند و سپس زشتی ها و در یك كلام منكر را نهی كرده و از محیط اطراف خود دور كنند.

غلامزاده، فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در بسیاری از موارد جلوگیری از یک لغزش دانست و گفت: این مهم، ظرافت و حساسیت خاصی می خواهد و این وظیفه باید در جامعه اجرایی شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار