برگزاری آزمون حفظ قرآن كریم در کوهرنگ

دبیر ستاد اقامه نماز کوهرنگ در گفتگو با خبرنگارافتخاری بسیج اظهار کرد: طرح آزمون حفظ قرآن کریم برای سومین بار در شهرستان کوهرنگ برگزار ‌شد.
کد خبر: ۸۸۲۹۷۹۱
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام محمد جمالپور، با بیان اینکه 120 نفر در طرح حفظ قرآن کریم جزء یک و دو شرکت داشتند، افزود: این تعداد در مرحله کتبی این آزمون به مرخله پایانی راه یافتند که امروز در این آزمون با هم رقابت کردند.

دبیر ستاد نماز جمعه کوهرنگ با بیان اینکه این طرح در طول سال در مساجد، مدارس و حسینیه‌ها برگزار شده است، گفت: این طرح در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و در رشته‌ حفظ از حفظ یک جزء تا حفظ جزء دوم بوده که علاقمندان با شرکت در کلاس‌ها بعد از مرحله شفاهی به مرحله کتبی راه پیدا کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: به افراد قبول شده در آزمون علاوه بر جوایز نفیس از سوی ستاد اقامه نماز گواهینامه حفظ قرآن نیز اعطا خواهد شد.

جمالپور هدف از برگزاری این دوره را روی آوردن گروه جوان و نوجوان به سمت قرآن و آشنایی آنها با مفاهیم قرآن برشمرد و بیان داشت: این طرح از تیر ماه سال 95 شروع شد و هفته ای 2 روز با کمک 7 مربی قرآن در بخش مرکزی و صمصامی اجرا شد و خدا را شکر با اسقبال خوب قشر جوان و نوجوان برگزار شد.

وی تصریح کرد: با عنایت خداوند و همت خوب این قشر سال های آتیه شاهد حافظان خوبی در سطح شهرستان خواهیم بود.

ارسال نظرات