مسؤول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه رفسنجان:
مسؤول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه رفسنجان گفت: آنچه پایه‌های دین خدا را محکم می‌کند، امر به‌ معروف و نهی از منکر است.
کد خبر: ۸۸۲۹۷۹۹
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،حجت‌الاسلام محمد ایزدی در همایش تجلیل از آمران به‌ معروف در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان اظهار داشت: در مورد امر به معروف‌ و نهی‌ از منکر آیات فراوانی داریم و هزاران روایت در این زمینه وجود دارد.

وی بیان داشت: امت محمدی (ص) بهترین امت و دین اسلام از سایر ادیان برتر است، زیرا این امت امر به معروف و نهی از منکر می‌کند و نسبت به دیگران دلسوزانه برخورد می‌کند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه رفسنجان تصریح کرد: آنچه پایه‌های دین خدا را محکم می‌کند، امر به‌ معروف و نهی از منکر است که از نشانه‌های ایمان به خدا به شمار می‌رود.

ایزدی ادامه داد: آنچه سبب می‌شود، ایمان به خدا به دست آید، امر به معروف و نهی از منکر است، اگرچه امر به معروف و نهی از منکر از فروع دین محسوب می‌شود، اما اصل و پایه است.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در حرم رضوی فرمودند «بهترین معروف انقلاب و بزرگترین منکر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است».

ایزدی ابراز داشت: انقلاب اسلامی ما که بر پایه اسلام ناب محمدی بنا شده، قدرت منطقه‌ای است و در جوامع بین‌الملل حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمن توان جنگ نظامی با ما را ندارد که اگر می‌توانست حمله نظامی می‌کرد، افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون تحریم‌ها و تهدیدهای زیادی دیدیم، اما انقلاب اسلامی سر پا ایستاده و قدرتمند است.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه رفسنجان با اشاره به واجب‌ بودن دفاع از انقلاب و تأکید امام راحل در این زمینه افزود: امروز انقلاب اسلامی به جهان صادر شده است و این خواسته امام راحل بود.

به گزارش فارس، در همایش تجلیل از آمران به‌ معروف بسیجیانی که در محله‌های خود طرح‌ها و ایده‌هایی داشتند که در بحث امر به معروف و نهی از منکر موفق بود، تجلیل شدند.

از جمله ایده‌های مذکور بحث ازدواج آسان، جمع‌آوری کمک برای جهیزیه، آشتی خانواده‌ها، عفاف و حجاب و اصلاح ذات‌البین بود که در میان بانوان از فرشته شریف‌آبادی، مریم حیدری، زهرا یوسفی، عزیزه حسینی، عصمت حسن‌خانی، فرخنده مهدوی و فاطمه ابولهادی و مردان حبیب محمدحسنی، حسین شریفی و محمدرضا منظری‌توکلی تقدیر به عمل آمد.

همچنین از نصرالله عباسی فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان به واسطه کمک به بحث امر به معروف و نهی از منکر تجلیل صورت گرفت.

ارسال نظرات