خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ولايت تبريز در جلسه کمیته اجرایی بسیج دانش آموزی راهيان نور گفت: آنچه امروز دشمن را دچار رعب و وحشت كرده است ترويج فرهنگ شهيد و شهادت است.
کد خبر: ۸۸۲۹۸۱۴
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نادر ارسلاني با اشاره به جمله امام راحل در خصوص اهميت فرهنگ شهادتافزود: امام راحل مي فرمايند هر ملتی که زن و مرد آن روحیه ایثار و شهادت داشته باشند شکست‌ ناپذیر است و هیچ دشمنی نمی‌تواند در مقابل آن بایستد و اين بيانگر آن است كه بايد در زنده نگه داشتن اين فرهنگ همه ما همت بگماريم.

وي ادامه داد: فرهنگ والا و اصيل ايثـار و شـهادت، مانند درخت پُر پاري است كه ميوه آن شيرين و سايه اش آرامش بخش دل هاي مؤمنان است و همين امر موجب شده دشمنان براي كم رنگ و بي ارزش كردن آن واژه تروريست را ترويج دهند و اين نام مقدس را تحريف كنند.

ارسلاني خاطرنشان كرد: اگر فرهنگ جهاد و شهادت كه از اصول مهم نظام اسلامي قلمداد مي شود نباشد ديگر فرد هدف و انگيزه خود را از دست مي دهد و حتي در امور ديگر نيز اين امر تاثير مي گذارد.

وي اظهار داشت: همين امر موجب شده در دين اسلام فردي كه تلاش در كسب روزي براي خانواده با نيت الهي حركت مي كند مجاهد و در صورت از دست دادن جان در اين مسير شهيد قلمداد شود.

ارسال نظرات