نماینده فرمانده سپاه بیت المقدس با بیان اینکه بسیج در دانشگاه های کشور، محور روحیه انقلابی گری در جوانان است ،گفت: طنین انداز شدن فرهنگ خاص بسیجی چشم طمع دشمنان را از ایران اسلامی دور خواهد کرد.
کد خبر: ۸۸۲۹۸۲۲
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ عبدالحسین یوسفی در مراسم افتتاحیه دفتر پایگاه بسیج کارمندی دانشگاه کردستان با بیان اینکه بسیج در دانشگاه های کشور، محور زنده ماندن روحیه انقلابی گری در جوانان گردیده، اظهار داشت: طنین انداز شدن فرهنگ خاص بسیجی چشم طمع دشمنان را از ایران اسلامی دور خواهد کرد.
 
نماینده فرمانده سپاه بیت المقدس افزود: تقویت روحیه و تفکر بسیجی باید در سطح دانشگاه ها گسترش یابد و دانشجویانی آزاده، استکبارستیز و انقلابی را تربیت کنیم.
 
یوسفی گفت: امروز در دانشگاه کردستان شاهد افتتاح دفتر پایگاه بسیج کارمندان هستیم و امیدواریم منشا خیر و برکت برای این دانشگاه گردد.
 
نماینده فرمانده سپاه بیت المقدس از خدمات فردین اخلاقیان رئیس دانشگاه کردستان در جهت تقویت ارتباط بین سپاه و دانشگاه تقدیر کرد و گفت: بسیج یک فرصت و نعمتی در نظام اسلامی است و باید مدیران در جهت تقویت روحیه جهادی و بسیجی تلاش کنند.
 
نماینده فرمانده سپاه بیت المقدس گفت: ارتباط حسنه سپاه و جامعه دانشگاهی با وجود حضور رئیس دانشگاه کردستان، به خوبی در این دانشگاه لمس می شود.
  
یوسفی در ادامه گفت: بسیج حاصل ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر استکبار بوده و به یک قشر خاص اختصاص ندارد و متعلق به همه ملت ایران است.

وی اظهار کرد: بسیج به عنوان عصاره ملت ایران در تمامی عرصه ها از جمله اقتصادی، سیاسی و فرهنگی دستاوردهای زیادی به دست آورده است.
ارسال نظرات