معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان
معاون سپاه استان لرستان گفت: برنامه "فصل شیدایی" توسط سپاه استان در استان لرستان اجرایی می‌شود
کد خبر: ۸۸۲۹۸۳۲
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، سرهنگ علی حسین پازدار در جلسه شورای ترویج ایثار و شهادت که در استانداری لرستان برگزار شد با اشاره به فعالیت خوب استاندار در زمینهٔ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: زمانی به دستگاه‌های اجرایی داده شود تا برنامه‌های خود را برای هفته شهدا ارائه دهند.

وی افزود: دستگاه‌ها روزی یک برنامه وزین و خوب را به دبیرخانه هفته شهدا مستقر در بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه دهند، در این راستا سپاه لرستان دایره المعارفی از زحمات رزمندگان تیپ 57 در قالب کتاب «بلدچی» جمع‌آوری کرده که این کتاب، کتاب بسیار ارزشمندی است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به نصب تمثال شهدا در برخی از خیابان‌ها و کوچه‌های استان و استمرار این امر عنوان کرد: قرارگاه صاحب‌الامر با 300 خانواده شهید مصاحبه کرده است و معتقدند که خانواده شهدا مرجع هستند تا به یادگار بماند.

وی عنوان کرد: کار فاخری که دو سال پیش در دهکده مقاومت با عنوان فصل شیدایی داشتیم و در آن سال بیش از 35 هزار نفر از مردم خرم‌آباد از این برنامه بازدید کردند و اعتباری نیاز دارد که با تأمین آن می‌توانیم این برنامه را اردیبهشت‌ماه یا اوایل مهرماه سال آینده اجرا می‌کنیم
ارسال نظرات