فرماندار نیر در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره راهداری :
فرماندار شهرستان نیر در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان از کم بودن تجهیزات برف روبی در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۹۸۴۵
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبر گزاری بسیج از نیر به نقل ازنیریمیز، مهدی احمدی فرماندار شهرستان نیر در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان که در محل فرمانداری تشکیل شد از کم بودن تجهیزات برف روبی در شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه شهرستان نیر یکی از شهرستان های برف گیر و کولاک گیراستان است از لحاظ دستگاههای برف روبی و در شرایط بحرانی با کمبود مواجه است.

وی افزود: مدیریت بحران شهرستان علاوه بر تجهیز وسایل برف روبی نیاز به دستگاه برف روب است که در زمان بروز شرایط بحرانی در مناطق مختلف که ماشین آلات برف روبی نمیتوانند مسیر را بازگشایی کنند این دستگاه جهت امداد رسانی اعزام شود.

احمدی در ادامه به حوزه راهای مواصلاتی شهرستان اشاره کرد و افزود: حوزه استحفاظی راههای مواصلاتی شهرستان نیر 447 کیلومتر است که با تلاش ماموران راهداری اقدام به بازگشایی این مسیرها برای تردد راحت اقدام می شود.

در پایان این مراسم از زحمات احمد مهارتی رئیس سابق اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تقدیر شد و کرامت حمزه نیاری بعنوان رئیس جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای معرفی شد.

ارسال نظرات