48 نفر از دانش آموزان پسر دوره متوسطه دوم مدارس شهرستان گرمی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۲۹۸۴۷
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبر گزاری بسیج از گرمی به نقل ازسیفار،اعزام کاروان 48 نفری دانش آموزان گرمی با یک دستگاه اتوبوس از سطح مدارس گرمی و از مکان سپاه ناحیه این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب انجام شد.

سرهنگ نوری فرمانده سپاه ناحیه گرمی، هدف از این سفر معنوی را گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس و نهادینه کردن فرهنگ ایثار، گذشت و مقاومت اعلام کرد.

وی افزود: فرزندان و دانش آموزان ما با حضور در این اردوی خودشناسی و خداشناسی، میثاق دوباره با شهدا و امام شهدا می‌بندند و با اعزام به مناطق جنگی، با رشادت‌های مختلف شهدا و رزمندگان آشنا می‌شوند.

وی گفت: دانش‌آموزان ما با حضور در این اردوها، تقویت زندگی معنوی و سبک زندگی اسلامی را فرا گرفته و خط و مشی درست برای ادامه زندگی خود در مسیر تعالی بدست خواهند آورد.

سرهنگ نوری گفت: اردوهای راهیان نور یک برنامه فرهنگی است که دارای اثرات مختلف بر زندگی افراد است که امیدواریم دانش آموزان ما در این سفر معنوی با داشته‌های انقلاب و جنگ و رشادت‌های شهدا و رزمندگان بیش از پیش آشنا شوند.

ارسال نظرات