یادواره شهدای آبروی محله و شهید والا مقام احمد ابراهیمی با هدف گرامیداشت یاد و خاطره ی این عزیزان در روستای بیساران برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۹۸۵۶
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ جعفر غفاریان در مراسم یادواره شهدای آبروی محله که در مسجد جامع روستای بیساران و باحضور جمع کثیری از اهالی این روستا و تعدادی از مسئولین شهرستان سروآباد برگزار شد با بیان اینکه شهدا آبروی نظام و انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد: در برابر جانفشانی شهدا نمی توانیم آن طور که شایسته است، کاری در خور شان انجام دهیم، زیرا آن ها از بزرگترین سرمایه زندگی خود در راه حفظ دین و کسب رضایت الهی گذشتند.

 

وی با اشاره به اینکه امنیت و آرامش امروز جامعه مرهون خون پاک شهیدان است گفت: این یادواره یکی از جدیدترین برنامه های راهبردی سپاه در شناساندن شهدا و فرهنگ ایثارگری در بین اقشار جامعه بویژه نسل جوان و نوجوان است.

 

غفاریان افزود: شهدای گرانقدر و همیشه جاوید افتخار ملت ایران هستند و یاد و خاطره این عزیزان هرگز از خاطره ملت ایران پاک نخواهد شد.

 

وی گفت: هدف از برگزاری یادواره های شهدا در محله ها و محافل عمومی، زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها، انتقال روحیه ایثارگری، فداکاری، شهامت، ازخودگذشتگی و صبر و استقامت خانواده های معظم شهداست.

 

سخنرانی مسئولین شهرستانی و قرائت زندگی نامه شهید احمد ابراهیمی و همچنین تواشیح زیبای دانش آموزان بیسارانی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

ارسال نظرات