فرماندار پارس‌آباد گفت: برنامه های بسیج سلامت نوروزی از اول اسفند ماه در این شهرستان آغاز شده و تا تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۲۹۸۵۷
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبر گزاری بسیج از پارس آباد به نقل ازآران مغان، اکبر صمدی در جلسه کار گروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان پارس آباد با بیان اینکه تحقق و ارتقاء سلامت جامعه در گرو همکاری ادارات ذیربط است، گفت: سلامت جامعه از تمامی جهات بویژه آب آشامیدنی و مواد غذایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با تشریح موضوع انتقال آب شرب اهالی روستاها و قشلاقات، از آبفای شهری و روستایی خواست نسبت به کلرزنی بر اساس استاندارد موجود اقدام کنند.

فرماندار پارس آباد با تأکید بر ساماندهی وضعیت عمومی و بهداشتی پارس آباد، بر افزایش بازرسی مأمورین بهداشتی از اغذیه فروشی ها و بوفه های مدارس تأکید کرد و گفت: برنامه های بسیج سلامت نوروزی از اول اسفند ماه آغاز شده و تا تعطیلات نوروز ادامه خواهد یافت و جا دارد مسئولان دستگاههای اجرایی هماهنگی و همکاری لازم با شبکه بهداشت و درمان برای خدمات رسانی به اهالی و مسافرین بعمل آورند.

صمدی همچنین از تخصیص 70 درصد اعتبارات برای کلیه طرح ها خبر داد و با بیان اینکه در طرح تحول نظام سلامت توسط دولت تدبیر و امید کارهای بزرگی انجام شده، خاطرنشان کرد: در این راستا باید دستگاه های اجرایی کارهایشان را اطلاع رسانی و خروجی جلسات و کارگروه ها نیز عملیاتی و کاربردی شود.

ارسال نظرات