12 اسفند؛

شهرستان پارس آباد میزبان 3 شهید گمنام

همزمان با دهه دوم فاطمیه و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر 3 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرستان پارسی آباد تشییع و خاکسپاری می شود.
کد خبر: ۸۸۲۹۸۶۰
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبر گزاری بسیج از پارس آباد به نقل ازآران مغان ،این شهدای گمنام در 12 اسفند ماه جاری و همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در پارس آباد تشییع و در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان و بخش تازه کند تدفین می شوند.

نماینده کمیته تحقیق و تفحص شهدای گمنام نیروهای مسلح استان اردبیل با اعلام این مطلب بهخبرنگار آران مغانگفت: همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر مطهر 33 شهید گمنام در شهرستان پارس آباد تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

زکی اله خوشبخت افزود: دو پیکر پاک این شهدا در بخش تازکند پارس آباد و پیکر پاک شهید دیگر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد، تشییع و خاکسپاری می‌شود.

وی، یادمان های شهدا را باعث برکت و رونق و بالابردن روحیه شهادت و ایثار در شهرها دانسته و گفت: مقدمات مراسم تشیع و به خاکسپاری این شهیدان انجام شده و اهالی این منطقه مخصوصا عشایر شاهسون مغان که ذخیرهای انقلاب هستند استقبال بی نظیر از یادگاران امام خمینی (ره) انجام خواهند داد.

پس از تلاش‌های رئیس دانشگاه و با عنایت شهدا، این بار دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان نیز میزبان شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس خواهد بود.

در همین این ارتباط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد بهخبرنگار آران مغانگفت: ملت ایران مدیون و مرهون خون شهداست و خوشحالیم که پیکر مطهر شهید گمنام، در جمعی که خود را وامدار این شهیدان می دانند و وظیفه انتقال پیام شهدا و ارزشهای انقلاب را به نسل جوان و آینده سازان کشور را بر عهده دارند، آرام می گیرد.

اکبر جعفری شاعرلر با اشاره به اینکه تدفین شهید گمنام موجب افتخار و سربلندی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد است، افزود: افتخار می کنیم که این شهید گمنام در روزی که متعلق به دردانه رسول اکرم (ص)، حضرت فاطمه زهرا (س) است در این مکان مقدس آموزشی آرام خواهد گرفت.

وی همچنین در خصوص زمان تدفین پیکر شهید گمنام دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد گفتد: این مراسم روز پنجشنبه 12 اسفند ماه سالجاری همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور قشرهای مختلف مردم شهرستان، دانشگاهیان و خانواده معظم شهدا و مسئولین در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان تشییع و به خاک سپرده می شود.

گفتنی است، پیش تر در سال 88 شهرستان پارس آباد میزبان 3 شهید گمنام بوده که در پیکر مطهر پاک این شهیدان در نزدیکی حوزه علمیه ثامن الجج (ع) این شهر به خاک سپرده شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار