خبرهای داغ:
دبیر گروه تخصصی براق سازمان نظم مهندسی خراسان جنوبی خبر داد

برگزاری سمینار آشنایی مهندسین برق و عمران با روشنایی و نور پردازی روز دنیا

دبیر گروه تخصصی براق سازمان نظم مهندسی خراسان جنوبی گفت: سمینار آشنایی مهندسین برق و عمران با روشنایی و نور پردازی روز دنیا به مدت یک روز در سالن ولایت بیرجند در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۸۲۹۸۷۳
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

علی کریمدادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی در حاشیه برگزاری سمینار گلنور اظهارداشت: این سمینار در خصوص آشنایی مهندسین با مباحث روشنایی ونورپردازی با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا به مدت یک روز در حال برگزاری است.

دبیر گروه تخصصی براق سازمان نظم مهندسی خراسان جنوبی گفت: آشنایی و استفاده از انرژی های تجدید پذیر در بخش ساختمان سولار و پنل های قابل حمل، دیواری، پنجره های خورشیدی که در نما نصب می شوند به عنوان محصولات روز دنیا از دیگر اهداف این سمینار است.

وی افزود: جامعه هدف ما در این سمینارمهندسین طراح، وناظر برق و معماری که عضو جامعه نظام مهندسین نیز می باشند.

کریم دادی با بیان اینکه این سمینار در دو بخش صبح و عصر برگزار خواهد شد، گفت: شرکت کنندگان در این سمینارصبح با انرژی تجدید پذیر و کار ومحاسبه با نرم افزار های روز دنیا که مهندسین بتوانند هزینه ها و مباحث فنی را برآورد کنند .

وی با بیان اینکه مقایسه و آشنایی با پروژه های نمونه و محصولات روشنایی روز دنیا نیز از هداف این سمینار می باشد، گفت: آشنایی از روند ابتدایی تولید محصولات جدید به همراه محاسبات روشنایی به وسیله نرم افزار های روز دنیا و در بحث نور پردازی از دیگر اهداف این همایش است.

دبیر گروه تخصصی براق سازمان نظم مهندسی خراسان جنوبی افزود: المان هایی نیز برای نور پردازی مساجد برای جلوه سازی در شب و سبب جذابیت و معنویت را در افراد افزایش دهد.

وی افزود: این سمینار به مدت یک روز در مجتمع غدیر بیرجند سالن ولایت در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار