خبرهای داغ:
امام جمعه خوسف:

هر کس در مقابل نماینده ولی فقیه سخن بگوید خلاف ولی فقیه سخن گفته است

امام جمعه خوسف گفت: سخنان ولی فقیه از زبان نماینده ولی فقیه در استان شنیده می شود پس بدانیم که هر کس در مقابل ایشان سخن بگوید خلاف ولی فقیه سخن گفته است .
کد خبر: ۸۸۲۹۸۹۴
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مردم شهید پرور شهرستان خوسف علیه سخنان سخیف و ضد دینی استاندار مقابل دفتر امام جمعه خوسف تجمع کرده و شعارهایی از جمله مدیر بی کفایت استعفا استعفا سر دادند.

در این مراسم حجت الاسلام شاهبیکی امام جمعه شهر خوسف به توضیح اندیشه لیبرالیسم و نفوذ آن در کشور پرداخت و اظهار داشت: نباید اجازه بدهیم افرادی بر کشور حاکم شوند که اندیشه ضد دینی و خلاف شرع داشته باشند.

وی عنوان کرد: در جریانات روزهای اخیر، آنچه از همه بیشتر درد آور و رنج آور است، سخن گفتن یک مسئول جمهوری اسلامی ایران ،علیه بنیان های شریعت است.

امام جمعه خوسف افزود: شاید سخنانی به مراتب بدتر از سخنان دیگران در ایران اسلامی گفته شده باشد اما آنچه مشخص است امروز برخی مسئولین در یک استان انقلابی و ولایت مدار که اسلام در جان آنان ریشه دوانیده در قامت یک مسئول حکومت اسلامی علیه اعتقادات مردم سخن و مطالبی را عرضه می کند که جای تامل دارد .

وی خاطرنشان کرد: چرا دولت جمهوری اسلامی که مشروعیت خود را نسب ولی فقیه گرفته و بر اساس نص اسلام و اذن نائب امام عجل الله شرعی می شود باید علیه اسلام سخن بگوید؟

وی ادامه داد: سخنان ولی فقیه از زبان نماینده ولی فقیه در استان شنیده می شود پس بدانیم که هر کس در مقابل ایشان سخن بگوید خلاف ولی فقیه سخن گفته است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها