فرماندار رشت:

راهیان نور گنجینه‌ای گرانبها برای کشور و نظام است

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه فرهنگ راهیان نور، گنجینه‌ای گرانبهایی برای کشور و نظام است، گفت: این فرهنگ را باید بدون هرگونه منابع حزبی و جناحی در برنامه‌های خود بکار ببریم و به نسل چهارم انتقال دهیم.
کد خبر: ۸۸۲۹۹۰۷
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سیروس شفقی، فرماندار شهرستان رشت در جلسه هماهنگی راهیان نور شهرستان رشت که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: شهدا با نثار جان خود سبب سرافرازی کشور عزیزمان شده‌اند. دلاور مردی‌ها و ایثارگری‌های جانبازان و شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس مردان و زنانی که با لبیک به امام خمینی(ره) در صحنه‌های جنگ حضور پیدا کردند می‌توان گفت دفاع آنان در دنیا کم نظیر و بی نظیر است.

وی افزود: نتیجه فرهنگ ایثار و شهادت سبب شده است که با وجود نا امنی‌های اطراف کشور، ایران در امنیت کامل و آرامش رو به پیشرفت و توسعه حرکت می‌کند.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه فرهنگ راهیان نور، گنجینه‌ای گرانبهایی برای کشور و نظام است، گفت: این فرهنگ را باید بدون هرگونه منابع حزبی و جناحی در برنامه‌های خود بکار ببریم و به نسل چهارم انتقال دهیم. این فرهنگ وقتی درست بیان شود باعث خواهد شد که دارای کشوری امن باشیم.

وی گفت: راهیان نور یکی از موثرترین برنامه‌های است برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و این پیام را به صورت کامل به نسل چهارم انقلاب اسلامی که دروران جنگ را لمس نکردند خواهد رساند.

شفقی تصریح کرد: باید در این زمینه بیشتر به کیفیت بپردازیم تا کمیت و بر روی بستر سازی فرهنگی آن کارها بیشتری باید انجام شود.

 

ارسال نظرات