فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گناباد از اعزام 250 زائر به مناطق عملیاتی جنوب کشور در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۹۹۵۲
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار علی ابراهیم‌زاده در جلسه برنامه‌ریزی اردوی راهیان نور در تعطیلات نوروزی که در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد، گفت: دوران ۸ ساله دفاع مقدس و جان‌فشانی‌های رزمندگان در آن شرایط سخت و دشوار یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و از افتخارات ایران است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد اظهار کرد: لذا با توجه به اینکه سپاه پاسداران وظیفه پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را بر عهده دارد، لذا طی چند سال اخیر اقدام به برگزاری اردوهای راهیان نور می‌نماید.

وی هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور را انتقال و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت به نسل‌های بعدی انقلاب و یادآوری مجاهدت‌های رزمندگان در دفاع مقدس دانست و افزود: اردوهای راهیان نور بهترین و مؤثرترین حرکت فرهنگی در شرایط کنونی جامعه است چراکه دشمنان در حال توطئه و فتنه علیه آرمان‌ها، عقیده‌ها و باورهای دینی و ارزشی ایران اسلامی هستند.
 
ابراهیم‌زاده بابیان اینکه هرساله در تعطیلات نوروزی بسیجیان گنابادی به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شود، خاطرنشان کرد: بر اساس سهمیه ابلاغی به گناباد، ۲۵۰ نفر از بسیجیان گنابادی در تعطیلات نوروزی به مناطق جنگی اعزام می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد در خصوص جزئیات این اردو گفت: بسیجیان گنابادی در قالب اتوبوس‌های مسافربری در روز ۴ فروردین‌ماه به مدت ۶ روزبه مناطق جنگی اعزام می‌شوند.گفتنی است در سال جاری ۴۰ نفر از بسیجیان مراکز آموزش عالی گناباد در قالب اردوهای راهیان نور از مناطق جنگی جنوب کشور بازدید کرده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها