فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک گفت: همایش علوم قرآنی خانواده های پاسداران، بسیجیان و انتظامی شهرستان سیریک با شرکت 130 نفر با حضور حجت الاسلام و المسلمین دادالله جلالیان رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی هرمزگان در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر سیریک برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۹۹۶۶
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرهنگ دوم پاسدار علی اسلامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک گفت: امروز در سطح جامعه اجرا و برنامه ریزی برای برگزاری برنامه ها و فعالیت های فرهنگی نوعی سرمایه گذاری است و بر این اعتقاد هستیم که هر چه کارهای فرهنگی بیشتر انجام شود به همان میزان موفق تر و پویایی خواهد بود.
سرهنگ دوم پاسدار اسلامی با بیان اینکه قرآن حلّال همه مشکلات فردی و اجتماعی انسان است اظهار کرد: قرآن علاوه بر اینکه حافظ امت اسلامی است بلکه علاج همه دردها نیز است.
وی افزود: با داشتن قرآن از علم خود در راه صحیح استفاده میکنیم و یکی از بزرگترین مطالبات مقام معظم رهبری حفظ قرآن است و تربیت حفاظ در سطح ملی است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک ابراز کرد: بی شک قرآن راه نجات بشریت است که سعادت دنیا و آخرت بشر در گرو توجه به فرامین آن و عمل به آنها است از این رو تمام این موارد اهمیت استمرار آموزش و حفظ قرآن را بیش از پیش آشکار می‎ سازد و این آموزش باید در جامعه اسلامی تداوم و استمرار داشته باشد.
اسلامی بیان کرد: شایسته است قرآنی را که خداوند حکیم و مدبر آن را راهنمای انسان ها قرار داده به خوبی بیاموزیم تا جایی که پیامبر اکرم(ص) در این باره فرمودند بهترین شما کسی است که قرآن را بیاموزد و آن را به دیگران یاد دهد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک یادآور شد: توسل به فرهنگ قرآنی بسیاری از مشکلات اجتماعی و فرهنگی جامعه را برطرف خواهد کرد و امروز خانواده ها باید به نحو شایسته بتوانند از فرهنگ و علوم قرآنی در کنار قرآن استفاده لازم برای خود و فرزندان داشته باشند.
ارسال نظرات