گزارشی از رزمایش حوزه عصمتیه ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد + تصاویر

در اولین دقایق از شروع رزمایش فرمانده ناحیه مرکزی از محل رزمایش حوزه عصمتیه ناحیه مرکزی یزد بازدید کردند.
کد خبر: ۸۸۲۹۹۷۵
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزرای بسیج از یزد، در اولین دقایق از شروع رزمایش فرمانده ناحیه مرکزی از محل رزمایش حوزه عصمتیه دیدن کرد.
در این بازدید "پورشمسی" و همراهان(حفاظت ناحیه مرکزی،آموزش ناحیه مرکزی ، ونمایندگی ناحیه مرکزی)از حسینیه سید گلسرخ که محل استقرار گردان دوم کوثر حوزه عصمتیه بود دیدن کردند و "زارع" مسئول آموزش ناحیه مرکزی چند دقیقه ای را برای خواهران بسیجی در رابطه با بسیج و جایگاه آن صحبت کرد .

در ادامه "جمشیدی"،مسئول بسیج خواهران،"دهقان" مسئول حفاظت و "هاشمی" مسئول نمایندگی خواهران از ناحیه مرکزی از محل استقرار بسیجیان گردان دوم کوثر حوزه عصمتیه که درحسینیه سید گلسرخ بود بازدید کردند.

جمشیدی ضمن خسته نباشید به بسیجیان از حضور پررنگ و فعال آنها دربرنامه تشکر کرد و یادآور شد که برنامه تا عصر ادامه خواهد داشت.

 آغاز رزمایش امدادد و نجات گردان دوم کوثر:

گردان دوم کوثر رزمایش عملی خود را در مدرسه وطن چی انجام داد؛ یکی از گروهان های گردان دوم کوثر که مسئولیت امداد و نجات را بر عهده داشتند از حسینیه سیدگلسرخ خارج شده و به سمت هنرستان وطن چی ،محل رزمایش، رفتند.

در آنجا بسیجیان رزمایش امداد رسانی در مقابل حوادث غیر مترقبه را انجام دادند.

آمادگی جهت شرکت در منطقه رزمایش:

بسیجیان گردان دوم کوثر بعداز انجام رزمایش امداد و نجات ، در حسینیه سید گلسرخ نماز جماعت خواندند و بعد از نماز به مدت 10 دقیقه به سخنرانی پیش نماز گوش دادند و بعد،ناهار و مدت کوتاهی استراحت داشتند و بعد با چند دستگاه اتوبوس به طرف محل برگزاری رزمایش رفتند.

در آنجا بسیجیان در محل های مشخصی که برای هر حوزه و گردان بود ایستادند وسپس حضرت آیت الله مدرسی از گردانهای عاشورا و کوثر، شرکت کننده در رزمایش بیت المقدس "سان " دیدند.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار