منطقه 20 مهیای استقبال از سال نو می شود

خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از آغاز مجموعه فعالیت های مدیریت شهری این منطقه با هدف آماده سازی محیط شهری برای ورود به سال جدید خبرداد.
کد خبر: ۸۸۲۹۹۸۰
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20، سید احمد صفوی در جمع مدیران ارشد این منطقه، گفت: به منظور افزایش رضایت مندی بیش از پیش شهروندان از محیط زندگی و آماده سازی فضای شهری برای ورود به سال جدید، طرح استقبال از بهار 96 از سوی مدیریت شهری منطقه 20 آغاز شده است.

صفوی افزود: ضرورت توجه به سطح پیاده و سواره روها، اجرای فعالیت های مینیاتوری، بازدیدهای میدانی کارشناسان و مدیران و احصاء مشکلات احتمالی از مهمترین اولویت های مدیریت شهری در آستانه سال جدید است.

وی با اشاره به اینکه کاهش پیام های شهروندی در سامانه های 137 و 1888 و انجام درخواست های پرتقاضا از مهمترین نتایج اجرای طرح استقبال از بهار خواهد بود، افزود: لکه گیری هندسی، مرمت نوار حفاری، همسطح سازی دریچه، ترمیم انهار، ساماندهی کارگاه های عمرانی و رفع معارض پیاده رو در نواحی هفت گانه منطقه 20 از جمله فعالیت های عمرانی است که در قالب طرح استقبال از بهار در دستور کار مدیریت شهری این منطقه قرار دارد.

صفوی ادامه داد: به منظور آسایش و آرامش شهروندان نیز از نیمه اسفند تا نیمه فروردین سال جدید، صدور مجوزهای حفاری ممنوع می شود تا رفت و آمد شهروندان مختل نشود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه های امورشهری، ترافیک و اجتماعی نیز صدها فعالیت اجرایی دیگر در قالب طرح استقبال از بهار برنامه ریزی شده است که به زودی اجرایی می شود، گفت: رسیدگی به اقشار کم برخوردار و رسیدگی به نیازمندان از مهمترین فعالیت های حوزه اجتماعی و فرهنگی در روزهای پایانی سال است که با مشارکت خانه های ایثار و جهاد و مجمع خیرین محلات انجام می شود.

شهردار منطقه 20 یادآور شد: ساعت کاری همکاران معاونت شهرسازی نیز از 15 اسفند افزایش می یابد تا تکریم شهروندان همزمان با روزهای پایانی سال به خوبی انجام شود.

بیست و چهارمین جلسه شورای معاونین شهرداری منطقه 20 با حضور شهردار منطقه، مشاوران، معاونین و مدیران ارشد این منطقه برگزار شد.

ارسال نظرات