رزمایش مدافعان حرم با نام سردار"ستار اورنگ"شهید مدافع حرم استان در گچساران و برخی مناطق گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۲۹۹۹۲
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
مسئول روابط عمومی سپاه فتح استان گفت:این رزمایش دفاعی وآغاز رزمایش مدافعان حرم در استانرزمی از امروز به مدت 2 روز در 6 شهرستان گرمسیری و در روزهای 19 و 20 اسفند سال جاری در مناطق سردسیری بویراحمد و دنا برگزار می شود.
سرهنگ سید صداقت رضایی با اشاره به اینکه در مرحله نخست گردان های بیت المقدس، امام حسین (ع)، کوثر و گردان های حرفه ای و تخصصی تکاور،ادوات،توپخانه و پدافند در شهرستان های گچساران،باشت،چرام،دهدشت، لنده و بهمئی دراین رزمایش شرکت میکنند.
رضایی دفاع از کوی و برزن، کمین و ضدکمین، پدافند، امداد و نجات و آرام سازی شهر را از جمله برنامه های روز نخست این رزمایش عنوان کرد و گفت: بالابردن توان رزمی نیروها، حفظ و آمادگی دفاعی و نمایش صلابت و اقتدار گردان ها در مقابل هر گونه تهدیدهای احتمالی از سوی دشمن  از اهداف این رزمایش است.
سردار شهید ستار اورنگ شهید مدافع حرم استان کهگیلویه و بویراحمد در 16بهمن 1394در حین ماموریت مستشاری در سوریه به فیض شهادت نائل شد.
شهید اورنگ از جانبازان و رزمندگان شجاع هشت سال دوران دفاع مقدس بود که در عملیات های مختلف به ویژه والفجر هشت و بیت المقدس نیز کارنامه درخشانی از عرصه رزم، مجاهدت و ایثار از خود به نمایش گذاشته بود.
آخرین مسئولیت این شهید مدافع حرم فرماندهی تیپ سوم دانشگاه امام حسین(ع) بود که به عنوان فرمانده نمونه از دست رهبر فرزانه انقلاب جایزه دریافت کرد.
ارسال نظرات