مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تاکید کرد
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله بر لزوم الگوگیری از حضرت زهرا(س) در زمینه دفاع از دین گفت: در این مقطع فعلی انقلاب یکی از مهم‌ترین جلوه‌های الگویی حضرت زهرا(س) دفاع از دین خداوند و ولایت مداری است که باید مورد توجه همگان باشد.
کد خبر: ۸۸۳۰۰۱۳
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی، در جمع پایوران ناحیه مقاومت بسیج تفرش ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه گفت: شهادت غریبانه حضرت زهرا(س) در فاصله کمی از رحلت پدر گرامیشان اتفاق افتاد؛ اما تاریخ دقیق شهادت این بانوی باعظمت در میان روایت‌های مورخان متفاوت است.

وی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند حضرت فاطمه‌‌ زهرا(س) عارف‌ترین انسان‌ها به مقام پیغمبر و امیرالمؤمنین(ع) بودند؛ عبادت، صداقت، همسر داری، فرزند داری، ادب و دفاع از ولایت حضرت زهرا(س) به عنوان یک الگوی اسلامی هیچ زمانی کهنه نمی‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: حضرت فاطمه(س) در تحکیم اندیشه ولایت و مکتب اهل بیت(ع) هم نقش و هم تأثیر علمی بسزایی داشته‌اند.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: حضرت زهرا(س) در میان اهل بیت(ع) محور هستند و نسل رسول خدا و اهل بیت(ع) و امام زمان(عج) از این بانوی پاکدامن است.

وی با تأکید بر لزوم الگوگیری از حضرت زهرا(س) در زمینه دفاع از دین گفت: در این مقطع فعلی انقلاب یکی از مهم‌ترین جلوه‌های الگویی حضرت زهرا(س) دفاع از دین خداوند و ولایت مداری است که باید مورد توجه همگان باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: از ویژگی‌های بارز شخصیتی حضرت زهرا(س) حمایت از حق و حقاینت و ولایت است که تمام کسالت حضرت زهرا(س)، شهادت و مصیبت‌هایی که به ایشان وارد شد بر اثر حمایت از بالا‌ترین شخصیت اسلام یعنی امام علی(ع) بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات