خبرهای داغ:
بعد از شکست دو بر صفر در مقابل پاس همدان

سردار بوکان از صعود به دور دوم لیگ دسته دوم فوتبال باز ماند

شاگردان قربانی که پس از 6 تساوی پی در پی طی هفته های گذشته امید داشتند تنها با کسب یک تساوی دیگر از زمین پاس به جمع 12 تیم مرحله دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور راه پیدا کردند ولی در نهایت با شکست در این بازی از سعود به دور نهایی باز ماندند.
کد خبر: ۸۸۳۰۰۱۸
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در ادامه رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور و از هفته پایانی تیم سردار بوکان در همدان مهمان تیم پاس این شهر بود.

در هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال کشور روز سه شنبه (سوم اسفند ماه) تیم سردار بوکان در استادیوم قدس همدان مهمان تیم صاحب نام پاس این شهر بود.

شاگردان قربانی که پس از 6 تساوی پی در پی طی هفته های گذشته امید داشتند تنها با کسب یک تساوی دیگر از زمین پاس به جمع 12 تیم مرحله دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور راه پیدا کردند ولی در نهایت با شکست در این بازی از صعود به دور نهایی باز ماندند.

در این دیدار حساس و سرنوشت ساز تیم پاس همدان در نهایت موفق شد 2 بار دروازه سردار بوکان را باز کند تا تیم پرهوادار بوکانی از راه یابی به مرحله دوم این رقابت ها باز ماند.

سردار در گروه سوم این بازیها با تیمهای آلومینیوم هرمزگان، پاس همدان، کارا شیراز، شاهین شهرداری بوشهر، نیرو زمینی تهران، کاسپین قزوین، شاهین توسعه کیش، شهرداری تبریز، هف سمنان، شاهین ماهشهر و شهرداری همدان هم گروه بود.

ارسال نظرات