نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:

نیاکان ما ظلم ستیز بودند/ سفارت خانه ها خوابیده اند

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در آیین پایانی نخستین جشنواره سراسری استکبارستیزی در تبریز با اشاره به برخی از اشعار فولکور آذربایجان در خصوص ظلم ستیزی، گفت: نیاکان و پدران ما از گذشته های دور ظلم ستیز بودند و عقبه طولانی و عمیقی داریم.
کد خبر: ۸۸۳۰۰۵۵
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمداسماعیل سعیدی با بیان اینکه استکبارستيزي در روح، عواطف و خون ما ریشه دارد، حرکت هنرمندان را در این خصوص ارزشمند دانست.

وی اظهار داشت: خداوند به هنرمند این قدرت را داده که بتواند با نقش آفرینی در قالب هنر موجب تحول در جامعه باشد.

سعیدی ادامه داد: هنرمندان اگر واقعیات جامعه و اهداف بلند انسانی را در کارهای هنری خود بيافريند، اهداف و آرمان های انقلاب محقق خواهد شد همانگونه که شهدا این هنرمندان واقعی برای تحقق این آرمان ها و ارزش ها جان خود فدا کردند.

وی کار هنرمندان را کار ارزشی خواند و تاکید کرد: حتی اگر مسئولان نسبت به شما بی توجه باشند و قدردانی نکنند کارتان ارزشمند و تحول آفرین و تاثیرگذار است، به آن توجه کنید و قدر بدانید چراکه دست خدا در هنر است.

این عضو کمیسیون فرهنگی با انتقاد از غفلت سفارتخانه هایمان در کشورهای دیگر، تصریح کرد: سفارت پایگاهی برای شناساندن ظرفیت هاست که هنر اصیل ما از آن جمله است.

وی یادآور شد: باید این ظرفیت ها(هنر) از طریق سفارت خانه ها جهانی شود چراکه هنر پیام دارد و نباید در شهرها و روستاها مدفون بماند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار