پیروی از ولایت و ایستادگی در دین و اعتقادات استکبار را ذلیل می کند

اسلام علوی و زهرایی زیر سایه کوثر زمان، کوثر قرآن حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ایستادگی دارد و در برابر دشمن از ارزش، حیثیت، آبرو و مرز و بوم خود دفاع می شود لذا باید قدر این نعمت را بدانیم و اگر شکر نعمت کنیم خداوند نیز این نعمت را زیاد می‌کند یعنی آمریکا، آل‌سعود و همه جهانیان در برابر کشور ما تسلیم می‌شوند.
کد خبر: ۸۸۳۰۰۶۴
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نماینده ولی‌ فقیه در استان با اشاره به اینکه مازندران بیشترین سادات را به‌خود اختصاص داده است، افزود: از 3 میلیون و ۲۰۰ نفر جمعیت مازندران ۶۰۰ هزار سید در استان وجود دارد.
 
آیت‌الله نورالله طبرسی در یادواره شهدای شهر هچیرود و حومه که در مسجد موسی ابن جعفر(ع) مسده این شهر برگزار شد، با تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: شرکت در این مجالس و محافل ذخیره معنوی و اخروی همگان خواهد شد.

وی با بیان اینکه سوره مبارکه کوثر سوره حضرت زهرا(س) است، افزود: با توجه به کلمات موجود در این سوره در می‌یابیم که اعطینا و کوثر در یک‌جا از قرآن تکرار شده است.

وی با بیان اینکه در تعداد امامزادگان نیز استان رتبه دوم کشوری را دارد، افزود: اینها فرزندان فاطمه هستند که بعد ۱۴ قرن از نزول سوره کوثر در این استان وجود دارند.

طبرسی با تأکید بر اینکه این پیشینه، سبقه علوی و شیعی مازندران است، افزود: مازندران 2 هزار کیلومتر فاصله از جبهه قرار داشت اما در زمان جنگ ایران و عراق صدام باید ابتدا پنج استان را تصرف می‌کرد و سپس به مازندران می‌آمد اما جوانان ما با انگیزه دفاع از ولایت راهی جبهه‌های جنگ شدند.

وی با بیان اینکه جوانان این استان در مهد تربیت حسینی تربیت شدند، افرود: یکی از امتیازات مازندران این است که این استان از ابتدا علوی بود و این ژن‌ها و این وراثت‌ها وقتی که ببیند پیشینه و سابقه‌شان چه بود در نتیجه اقبال و استقبال پیدا می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه مردم مازندران و مردم ایران فرزند زهرا کوثر هستند، بیان کرد: مردم ما دنبال فاطمه زهرا (س) و امام حسین(ع) رفتند و این نعمتی است که در کشورهای دیگر پیدا نمی‌شود.

وی با بیان اینکه حکومت چیزی نیست که هر انسانی بخواهد از آن سالم به‌در برود افزود: حکومت قدرت است و قدرت لغزش، خطا، اشتباه و حب نفس ایجاد می‌کند.

 طبرسی با بیان اینکه تنها حکومتی که در تاریخ بدون هیچ نقصی ثبت شد حکومت چهار سال و ۹ ماهه امام علی (ع) بود، اظهار کرد: نباید هر خطایی را به پای اسلام نوشت بلکه کوتاهی‌های موجود از مجریان است.

وی اسلام را نفیس‌ترین و بی‌نظیرترین ثروت خواند و اظهار کرد: بزرگ‌ترین ثروت شهدا این است که از مال و منال گذشتند و یک هزار و ۹۰۰ کیلومتر رفتند و مراحلی مانند شهادت، اسارت، جانبازی و مفقود شدن و آزادی را طی کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه شهید برای این ارزش دارد که سالم و زیبا و قوی وارد میدان جنگ می‌شود، متذکر شد: اگر این جوانان مسلمان نبوده و اسلام و ولایت را نمی‌پذیرفتند در فضای آرام مازندران راهی جبهه‌های جنگ نمی‌شدند.

وی با تأکید بر اینکه این ظرفیت اجتماعی و دینی ما باید تحلیل شود، افزود: ما هرگز احتمال نمی‌دادیم که در این استان این ظرفیت باشد که پدری چهار فرزند شهید بدهد و بگوید «لبیک یا امام و لبیک یا خامنه‌ای»، بنابراین باید این ظرفیت ممتاز را بررسی و ریشه‌یابی کنند.

طبرسی اظهار کرد: راز شجاعت جوانان و اینکه والدین آنها حاضر شدند فرزندان خود را برای جنگ بفرستند باید دلایلش تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه اگر ما امروز راحت نشستیم و این مسائل برای ما عادی شده است، افزود: اینکه آمریکا و اسرائیل و خبائث متعجب هستند چون نمی‌توانند عمق آن را درک کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه ما این فرهنگ را داشتیم و توسط شهدا زنده ماند و درس ایستادگی و شجاعت را به‌ما آموختند، خاطر‌نشان کرد: مردم در راهپیمایی‌‌های ۲۲ بهمن بر اساس همین فرهنگ‌ها است که حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه یک‌ فرد شیعه نمی‌تواند ۲۲ بهمن ماه بیاید، سکوت کند و یا بنر یادواره شهدا را ببیند و خود را قانع کند که نیاید، تصریح کرد: این ارزش‌ها در جوامع دیگر نیست و ویژه ما است چرا که مردم ما دارای آن پیشینه و افتخار و انتخاب شایسته حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) به این اعتقاد پای‌بند هستند.

طبرسی خاطر‌نشان کرد: با توجه به اینکه تمام ائمه ما شهید شدند، این ژن  و این پیشینه و این محیط این جوانانی را تربیت کرد که موجب افتخار ما و ترس جهان از جوانان ما شده است.

وی تصریح کرد: اینکه دشمن نمی تواند به‌کشور ما حمله ‌کند چون جرأت ندارند و شعار امام که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند همواره ماندگار است و امروز نیز جهان باید بداند که ترامپ هم هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه این هنر شهدا، مادران و پدران آنها و جامعه شهید پرور است و این فرهنگ را هیچ‌کس در هیچ جامعه‌ای جزء در فرهنگ علوی و زهرایی وجود ندارد، افزود: اینکه در مازندران بهترین نعمت‌ها را مانند نماز جماعت‌ها، مساجد، مردم بزرگوار و ائمه جمعه داریم اینها نعمت‌های فرهنگی ما است که باید حفظ شود.

وی در پایان با تأکید بر اینکه امروز باید اسلام علوی و زهرایی را زیر سایه کوثر زمان خود، کوثر قرآن حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ایستاد و مانند ۲۲ بهمن در برابر دشمن از ارزش، حیثیت، آبرو و مرز و بوم خود دفاع کنیم، گفت: باید قدر این نعمت را بدانیم و اگر شکر نعمت کنیم خداوند نیز این نعمت را زیاد می‌کند یعنی آمریکا، آل‌سعود و همه جهانیان در برابر کشور ما تسلیم می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار