خبرهای داغ:
اعتراض تند نماینده اصلاح‌طلب مردم اهواز به ابتکار جلوی رئیس جمهور
نماینده اصلاح‌طلب مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در کارگروه ملی مقابله با ریزگردها با اعتراض شدید به ادعاهای معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست گفت: کجای تالاب ماهیگیران دارند صید می‌کنند؟.
کد خبر: ۸۸۳۰۰۶۵
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳
علی ساری نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در حاشیه جلسه شورای اداری در مخالفت با سخنان معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست که مدعی بود که تالاب‌های خوزستان در حال آبگیری هستند و مردم مشغول ماهیگیری در آن هستند با صدای بلند ضمن اعتراض به این ادعاهای ابتکار از جای برخاست و با فریاد اظهار کرد: چرا دروغ می‌گویی کجای هور آب دارد که ما نمی‌بینیم؟!! کجا مردم خوزستان در حال ماهیگیری در تالاب‌ها و هورها هستند؟

وی گفت: سازمان محیط زیست باید پاسخگوی کم‌کاری‌ها و بی‌توجهی‌های خود به پدیده گرد و غبار شد.

ساری در حالی که استاندار خوزستان و حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بدنبال ساکت کردن وی بودند خاطرنشان کرد: خانواده من در نزدیکی زندگی می‌کنند کجای هور آب دارد که ما نمی‌بینیم؟! این اظهارات واقعیت ندارد ما چند بار این ادعا را با مدرک و سند رد کردیم و به شما گفتیم ولی بازهم شما این را تکرار می‌کنید.
پس از صحبت‌های معصومه ابتکار نوبت به وزیر نیرو رسید تا ادعای خانم ابتکار را تایید کرده و انتقال آب استان خوزستان را فقط برای مصرف آب شرب عنوان کرد  که این بار با واکنش نماینده مردم خرمشهر مواجه شد.
عبدالله سامری با صدای بلند خطاب به وزیر نیرو و ابتکار گفت: کدام یک از طرح‌های انتقال آب دولت دارای مجوز زیست محیطی است آیا طرح‌های انتقال آب بهشت آباد یا کوهرنگ و... مجوز دارند؟.

ارسال نظرات
پر بیننده ها