عراقی‌پور تصریح کرد: آنچه دشمنان برای دنیا و این منطقه ترسیم کرده بودند معادلاتشان برهم خورد و منشاء این برهم خوردگی انقلاب اسلامی است و خواب آنها را آشفته کرد.
کد خبر: ۸۸۳۰۰۷۰
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار رجبعلی عراقی‌پور در مراسم گرامی‌داشت سومین شهید مدافع حرم شهرستان نوشهر که در مسجد جامع این شهر برگزار شد با اشاره به اینکه خدا این وهابی‌های کثیف را لعنت کند که این بدعت را در دامن اسلام گذاشتند و اینها آشکارا اظهار می‌کنند که از نسل ابوسفیان و معاویه هستند، اظهار کرد: ما چه قدر باید هزینه می‌کردیم تا این بدعت در دین اسلام را به دنیا معرفی کنیم و بگوییم اینها واقعا مذهب نیستند ولی خداوند به دست خودشان آنها را رسوا کرد.

وی افزود: الان تمامی مذاهب اسلامی اینها را ملعون می‌دانند و ریشه همه ظلم‌هایی که الان در جهان اسلام می‌شود، وهابیت است و خداوند بستر فروپاشی و خاکسترشدن آنها را فراهم کرد.

مشاور فرمانده کل سپاه تصریح کرد: اگر اجازه بدهند ما معارف اهل بیت(ع) را معرفی کنیم باور کنید اگر در قلب اروپا هم این اتفاق بیافتد نتیجه‌اش به مراتب گسترده‌تر از اتفاقی است که‌ در نیجریه افتاد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: کنفرانسی در مونیخ برگزار شد و وزیر خارجه عربستان، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و وزیر خارجه ترکیه هماهنگ و هم‌زبان نظراتی را که بر علیه جمهوری اسلامی در این کنفرانس امنیتی عنوان کردند ریشه‌اش همه یکی است و این نشان داد که کاملاً طراحی و برنامه‌ریزی شده از قبل است.

عراقی‌پور با بیان اینکه چرا این سه وزیر که خودشان در شرایط بحران‌زده منطقه هستند بر علیه ما موضع گرفتند، تصریح کرد: از این موضع‌گیری‌ها نباید ترسید چون دیگر آمریکایی‌ها در همین کنفرانس رسماً اعلام کردند که از غرب عبور شده است و می‌گویند پساغرب یعنی دیگر کار غرب تمام شده است و باید از آن عبور کرد.

وی تأکید کرد: استکبار و آمریکا دیگر قادر به مقابله با جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری نیستند و به همین منظور نوچه‌های خود را جلو فرستاد.

مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم جایگاه ویژه‌ای دارند، بیان کرد: بدون اینکه کسی از آنها بخواهد رفتند و از اعتقادات و باور خودشان و از حریم اهل بیت(ع) دفاع کردند و اینها احساس تکلیف و وظیفه کردند و جایگاهشان حتی به مراتب ارزنده‌تر از شرایط هشت سال دفاع مقدس است.

این مسؤول اظهار کرد: ریشه دشمنی‌های استکبار و آمریکا با جمهوری اسلامی ایران روز به روز بیشتر و پیچیده‌تر می‌‌شود و ما خوشحالیم چرا که باور داریم که راهمان درست است.

عراقی‌پور تصریح کرد: آنچه دشمنان برای دنیا و این منطقه ترسیم کرده بودند معادلاتشان برهم خورد و منشاء این برهم خوردگی انقلاب اسلامی است و خواب آنها را آشفته کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از جغرافیا و مرزهای ما عبور کرد، گفت: دنیا در شرف تعظیم در مقابل انقلاب اسلامی است و انقلاب اسلامی آن‌قدر بزرگ است که در ظرف فکری ما جای نمی‌گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها