خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه نبود وحدت و شکاف و تفرقه خطرناک است و باید به دنبال اصلاح نگرش ها برویم، گفت: امروز دشمن قصد تخریب فرهنگ و ارزش‌های ما را دارد .
کد خبر: ۸۸۳۰۱۰۵
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سردار مهدی ظفری شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای دانشجوی شهرستان نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۸۵۰ شهید گرانقدر شهرستان نهاوند بیان داشت: شهید کسی است که در جمع ما زندگی و رشد کرده است و معصوم نبوده است و هزاران مانع و دلیل سر راه رفتن به جبهه ها را داشته و تک تک این موانع را برداشته تا به مقام شامخ شهید نائل آید.

وی افزود : به هرکسی شهید نمی گویند، شهید کسی است که اخلاص داشته باشد و تمام حرکات و رفتارش برای رضای خداوند باشد .

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: توطئه های دشمن هم تاکتیکی است و هم راهبردی و امروز دشمن قصد تخریب فرهنگ و ارزش‌های ما را دارد .

وی افزود: امروز وحدت جزء اصول و ارزش های جامعه ما است که دغدغه اصلی مقام معظم رهبری است .

سردار ظفری اضافه کرد: امروز دشمن دلخوش کرده در بین وحدت مردم شکاف ایجاد کند و اگر ایجاد کرد طمعش بیشتر و بیشتر می‌شود ، دشمن می‌خواهد تفرقه در جامعه ایجاد کند .

وی با بیان اینکه ملیت ما دین ما است، افزود: محبت های انقلابی هننوز در جامعه دیده می شود ما باید وحدت های ملی زمان جنگ و انقلاب را پیدا کنیم و بر اساس آنها و با همان اهداف پیش برویم .

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: نبود وحدت و شکاف و تفرقه خطرناک است و باید به دنبال اصلاح نگرش ها برویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات