آیت الله مدرسی با تجلیل از حضور گسترده بسیجیان استان در رزمایش الی بیت المقدس گفت: حضور در رزمایش،حامل پیامی برای دشمنان خارجی و ایادی داخلی است که بدانند تا این ملت با فرهنگ بسیج آمیخته است احدی جرات تجاوز و تعدی به این نظام، مرز و خاک و آئین را نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۳۰۱۱۱
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت الله سید محمد کاظم مدرسی، در جمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش بزرگ «الی بیت المقدس» گفت: بر اساس آموزه های اسلام و طبق فرموده پیامبر اسلام(ص) سه صدا که باعث نزدیک شدن به خدا می شود. یکی از این صداها، صدای گام رزمندگان است. صدای گام شما بسیجیان فداکار و حاضر در صحنه و مخلصی که با دیدن آموزش های گوناگون و با حضور در میدان های رزم و اعلام آمادگی در عرصه های مختلف موجب ایجاد امنیت در فضای اسلامی و رعب دشمن می شوید.

امام جمعه بخش مرکزی یزد افزود: شما بسیجیان فرهنگی را آفریدید که عظیم ترین و ماندگارترین یادگار امام(ره) را برای تاریخ به یادگار گذاشت و مظهر عشق، ایمان و آمادگی کامل برای سربلند کردن کشور ایران اسلامی است.

وی تاکید کرد: امروز بسیج به خاکریز مستحکمی در برابر جنگ بی پایان دشمنان ایران، اسلام و تشیع تبدیل شده است.

آیت الله مدرسی با اشاره به لزوم تبعیت از توصیه های رهبر انقلاب تاکید کرد: آنچه وظیفه تک تک ماست توجه به آموزه و توصیه های رهبر انقلاب است. یکی از توصیه های ایشان که باید در بین همه مافراگیر شود حفظ آمادگی های گوناگون برای دفاع همه جانبه از اسلام و انقلاب است. این انقلاب دشمنانی قسم خورده دارد که هم ایادی داخلی را در کشور به کار می گیرند و هم ایادی خارجی را به جنگ نیابتی با انقلاب فراخوانده اند.

وی ادامه داد: یکی از توصیه های رهبر انقلاب حفظ فضای سالم در کشور و منزوی کردن نفاق، آلودگی، غفلت و ریا در این نظام اسلامی است. تامین امنیت فرهنگی این کشور امروز فقط و فقط به دست شما بسیجیان و با پرچمداری رهبری و مراجع تقلید امکان پذیر است. اگر این فرهنگ بسیجی در کشور و استان ما حاکم نبود معلوم نبود فرهنگ کشور را چه آلودگی هایی پر کرده بود.

وی با تجلیل از حضور گسترده بسیجیان استان در رزمایش الی بیت المقدس گفت: این رزمایش و حضور نمودی از هوشیاری و نمایشی از بیداری کامل شما بسیجیان در عرصه های مختلف است.

مدرسی اضافه کرد: همین حضور فتنه های 78 و 88 را ناکام گذاشت. این شما بودید که در عرصه های مختلف با حضور دشمن را عقب راندید و به ایادی داخلی دشمن یادآوری کردید که تا بسیجیان زنده اند نخواهیم گذاشت فرهنگ قانون گریزی، قانون ستیزی و هتک حرمت به مقدسات در این کشور شکل بگیرد.

آیت الله مدرسی، خطاب به بسیجیان اعلام کرد: حضور شما در این میدان یادآور دوران دفاع مقدس است. این حضور حامل پیامی برای دشمنان خارجی و ایادی داخلی است که بدانند تا این ملت با فرهنگ بسیج آمیخته است احدی جرات تجاوز و تعدی به این نظام، مرز و خاک و آئین را نخواهد داشت.

وی در پایان تصریح کرد: مسئولان مومن و متدین چشم طمع را از دشمن بر گیرید و چشم امید به خدا و نیروهای پیوسته به خدا بدوزید. احدی نمی تواند غیر از خدا یاری کند. این را به عنوان آموزه اصلی در هر رده ای از پست و مقام نصب العین خود قرار بدهیم.

ارسال نظرات