خبرهای داغ:
فرماندار اردستان گفت: با توجه به نزدیکی زمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و اهمیت موضوع باید زمینه مشارکت حداکثری مردم را بدون هرگونه گرایش سیاسی و جناحی فراهم کرد.
کد خبر: ۸۸۳۰۱۴۹
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان،علیرضا غیور در جلسه مجمع بسیج اردستان در ستاد ناحیه مقاومت بسیج اردستان افزود: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بارها اشاره فرمودند حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات می تواند جلوی بسیاری از توطئه های دشمنان را گرفته و اقتدار نظام اسلامی را افزایش دهد.

وی با اشاره به نقش اثرگذار بسیج در حوزه های مختلف کشور خاطرنشان کرد: بسیج همواره در جهت حمایت و اقتدار نظام اسلامی گام برداشته و ثمره آن برای مردم مشهود بوده است.
غیور افزود: کارکرد بسیج در حوزه های مختلف از جمله امنیتی، سیاسی،علمی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارای گستردگی و تاثیرگذاری بوده است.
وی با بیان این که ضروری است از این ظرفیت ها در شهرستان به خوبی استفاده شود تصریح کرد: مدیریت شهرستان نیز همگام و همراه با بسیج در زمینه های مختلف جهت پیشرفت، توسعه و اقتدار اردستان گام برمی دارد.
فرماندار اردستان با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی و تلاش قرارگاه بسیج سازندگی در ایجاد اشتغال و عملیاتی کردن این طرح خاطر نشان کرد: همه مسئولان شهرستان از جمله نماینده مجلس، امام جمعه و فرمانداری تلاش دارند با بسترسازی و راه اندازی صنایع تبدیلی زمینه ایجاد اشتغال و درآمدزایی را برای مردم شهرستان فراهم کنند.
غیور با بیان این که استفاده از معادن در شهرستان بصورت خام فروشی و در خارج از منطقه صورت می گیرد تصریح کرد: متاسفانه سالانه بیش از 2میلیون تن از این معادن استخراج می شود ولی سودی برای مردم ندارد که باید با رعایت ضوابط زیست محیطی و استاندارد بخشی از صنایع فرآوری را وارد شهرستان کرد و از ارزش افزوده آن استفاده شود.
وی گفت: اردستان قطب تولید انار در منطقه است و سالانه بالغ بر 27 هزار تن انار در آن تولید شده و بصورت خام به خارج از شهرستان حمل می شود در حالی که می توان با فرآوری آن رب انار و دیگر محصولات را تولید و با ارزش افزوده بالاتر به فروش رساند.

منبع: ایبنا
ارسال نظرات
پر بیننده ها