خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه نعمت بسیجی سرباز ولایت بودن است، گفت: هدف عمده رزمایش در صحنه بودن بسیجیان و میثاق با ولایت است.
کد خبر: ۸۸۳۰۱۵۴
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ علی قاسمی صبح امروز جمعه ششم اسفند ماه در مراسم  صبحگاه مشترک رزمایش راهیان بیت المقدس در جمع گردانهای الی بیت المقدس، امام حسین(ع)، امام علی(ع) و کوثر در منطقه بیدخت بیرجند اظهارداشت: نعمت بسیجی، سرباز ولایت بودن است . بتوانید با اقتدار در همه صحنه ها حضور داشته باشید و ما هم به عنوان خادم شما در چنین صبحگاهی در جمع با صفای شما باشیم.

وی با بیان اینکه هواشناسی پیش بینی کرده بود که هوای استان در آخر هفته نامساعد است، گفت:  با توجه به نامساعد بودی هوا این رزمایش به همت بلند شما بسیجیان برگزار می شود.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: رزمایش راهیان بیت المقدس مراحلی دارد و  45روز پیش بینی شده است که همراه با استان خراسان جنوبی در چهار استان دیگر این رزمایش برگزار شود.

قاسمی با بیان اینکه هدف عمده این رزمایش در صحنه بودن، میثاق با ولایت، انسجام سازمانی ، آمادگی رزمی و امداد و نجات است، افزود: در سراسر استان و با حضور 11قرارگاه  استانی در 6 عملیات برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها