مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان خبر داد

برگزاری تجمع بزرگ فاطمی در روز شهادت حضرت زهرا(س) در سراسر هرمزگان

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان از برگزاری تجمع بزرگ فاطمی در روز شهادت حضرت زهرا(س) در سراسر استان با حضور مردم، هیأت‌های مذهبی، علما و روحانیون خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۰۱۵۹
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از اداره‌کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی‌اکبر انصاری‌راد با اشاره به ایام فاطمه دوم اظهار داشت: برای هر چه بهتر برگزارشدن مراسم ایام دوم فاطمیه در هرمزگان، جلسات و نشست‌هایی را با ستاد فاطمیه برگزار شده است.

وی با تأکید بر اینکه مراسم عزاداری در این ایام باید پررنگ‌تر برگزار شود، افزود: حضور خودجوش و مردمی در این مراسم زمینه برپایی این مراسم دینی و مذهبی را فراهم می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان به تشریح برنامه‌های ویژه ایام فاطمیه دوم پرداخت و اعزام مبلغ به نقاط مختلف شهری و روستایی هرمزگان، اعزام مداح توسط کانون مداحان و انجام تبلیغات محیطی توسط شهرداری را ازجمله این برنامه‌ها در استان برشمرد.

انصاری‌راد، راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی در میادین اصلی شهر، برگزاری مراسم عزاداری در شب‌های دهم، یازدهم و دوازدهم با حضور آیت‌الله توکل، دسته‌روی خیابانی هیئات مذهبی در سالروز شهادت دخت نبی اکرم (ص) با رعایت حفظ حرمت‌ها را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این ایام ذکر کرد.

وی عنوان داشت: برگزاری تجمع بزرگ فاطمی در روز شهادت حضرت زهرا (س) در سراسر استان با حضور مردم، هیأت‌های مذهبی، علما و روحانیون، برگزاری سوگواری و عزاداری‌ها و توزیع اقلام فرهنگی از برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای این ایام است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار