خبرهای داغ:
به مناسبت یادواره شهدای مدافع حرم برگزار شد؛

مسابقات چند جانبه تکواندو در اسلام آبادغرب+تصاویر

به مناسبت یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه و اولین شهید مدافع حرم اسلام آبادغرب " شهید احمدی فرد" مسابقات چند جانبه تکواندو در خانه تکواندو شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۰۱۶۲
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازاسلام آباد غرب، به مناسبت یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه و اولین شهید مدافع حرم اسلام آبادغرب " شهید حاج خیرالله احمدی فرد" مسابقات چند جانبه تکواندو در خانه تکواندو شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

اسلام خانی مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه مقاومت اسلام آبادغرب در این خصوص اظهار کرد:  هدف از برگزای این مسابقات را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و خصوصا" شهدای مدافع حرم و تحرک و پویایی جوانان و سوق دادن ایشان به سمت ورزش عنوان کرد.

 

حمیدرضا مصطفایی مسئول هیئت تکواندو بسیج شهرستان نیز در حاشیه این مسابقات به خبرنگار بسیج گفت: این مسابقات با حضور 200  تکواندو کار از شهرستان های اسلام آبادغرب، دالاهو و سرابله در رده های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان برگزار می شود.

 


وی افزود: این مسابقات از سطح خوبی برخوردار بوده و تجربه بسیار خوبی برای این رده های سنی خواهد بود و 5 داور از استان کرمانشاه با حضور استاد یزدانی مسئول کمیته داوران استان کرمانشاه، این مسابقات را داوری می کنند.

 

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا برروی آن کلیک نمایید.

 
ارسال نظرات