خبرهای داغ:
فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب(ع) قم گفت: امروز فرزندان انقلاب و بسیجیان موشک های دوربرد ساخته اند و این را آمریکایی ها می دانند و گاهی ایجاب می کند برای نشان دادن بعضی از عناصر قدرت ملت ایران پنجره ها را کنار بزنند و تونل های مملو از موشک های دوربرد را به نمایش بگذارند تا دشمن سرعقل بیاید.
کد خبر: ۸۸۳۰۱۷۷
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، غلامرضا احمدی  صبح امروز در رزمایش راهیان بیت المقدس در جمع گردانهای بسیج شهرستان بیرجند اظهارداشت: در 22 بهمن امسال همه ملت ایران برای حماسه حضوری دوباره داشتند برای ارج نهادن، حمایت و گرامی داشت انقلاب 57 بود.

فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب(ع) قم با اشاره به اینکه جوانان 30 ساله ما با ترور ها، هشت سال دفاع مقدس را تجربه نکرده اند، گفت: تاریخ این ملت از اربعین شهادت سید مصطفی خمینی، قیام و اربعین مردم تبریز آغاز شد، افزود: 17 هزار شهید ترور در کشور داریم که بعضی از این شهداء به منزله یک ملت مانند شهید بهشتی و شهید مطهری هستند.

وی با اشاره به اینکه اگر تهدیدات آمریکا و گزینه های روی میز آنها جنگ است، ملت ما 37 سال است که با این گونه تهدیدات از سوی آمریکا و دنیا غرب روبرو می باشد ولی در مقابل آن ایستاده و مقاومت می کند.

احمدی با بیان اینکه امروز پرچم اسلام در دست رهبری نظام امام خامنه ای (حفظه الله) است، افزود: پرچم کفر در دستان امریکا است .

وی با بیان اینکه اتاق فکر عربستان امریکایی ها هستند، افزود: امروز در داخل کشور برخی افراد هستند که گوششان به سخنان مسئولان غربی است.

وی با تاکید بر ایستادگی ملت در برابر ابرقدرتهای غرب و شرق عنوان کرد: در هشت سال دفاع مقدس ما هیچ گونه امکاناتی برخوردار نبودیم و امروز امریکا می داند که امکات دفاعی ما از زمین تا آسمان فرق کرده است.

فرمانده سپاه قم گفت: امروز فرزندان انقلاب و بسیجیان موشک های دوربرد ساخته اند و این را امریکایی ها می دانند و گاهی ایجاب می کند برای نشان دادن بعضی از عناصر قدرت ملت ایران پنجره ها را کنار بزنند و تونل های مملو از موشک های دوربرد را به نمایش بگذارند تا دشمن سرعقل بیاید.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران به دنبال افروختن جنگ نیست ، عنوان کرد:  انقلاب اسلامی ایران می داند که ذات جنگ، تخریب و کشتار و نابودی زیرساختهای ملت ها است.

احمدی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران به دنبال جنگ نیست، افزود: سردمداران امریکایی به مثال سگ هستند و اگر در مقابل آنها بجنگیم و از خود دفاع کنیم آن سگ نمی‌تواند کاری کند اما اگر در مقابل آن عقب نشینی کنیم به طور قطع این سگ ما را خواهد درید.

وی با بیان اینکه راز ماندگاری ملت ما همان عزتی است که سید الشهدا(ع) و امام خمینی(ره) و پیروزی انقلاب اسلامی که توانستند هشت سال جنگ را مدیریت کنند می باشد، گفت: راز ملت ما پایداری است و ذره ای در عزم ملت ما خدشه ی ایجاد نخواهد شد.

فرمانده سپاه قم تاکید کرد: اگر راه امام را عمدا فراموش کنیم سیلی خواهیم خورد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها