خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: قاچاقچي كولر گازي از سوي تعزيرات حكومتي همدان به پرداخت مبلغ 58 ميليون و 800 هزار ریال جزاي نقدي در حق دولت محكوم شد.
کد خبر: ۸۸۳۰۱۹۷
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳

علیرضا حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به جریمه کارگاه درب ضد سرقت در تعزیرات حکومتی همدان اظهار داشت: این واحد صنفی به اتهام تقلب و گرانفروشی پس از جلب رضایت شاکی خصوصی درحق دولت نیز جریمه شد.

وی افزود: با توجه به شکایت شاکی خصوصی از واحد صنفی ساخت ونصب درب ضد سرقت، پرونده ای در شعبه هیات بدوی تعزیرات حکومتی همدان تشکیل و پس از کارشناسی و احراز تخلف، متهم به اتهام تقلب و گرانفروشی به پرداخت مبلغ 30 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محكوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدانتصریح کرد: با توجه به شکایت شاکی خصوصی از یک واحد صنفی آهن‌فروشی مبنی بر تقلب در فروش آهن، پرونده‌ای در هیات بدوی تعزیرات حکومتی همدان تشکیل و پس از کارشناسی و احراز تخلف، متهم به اتهام تقلب به پرداخت مبلغ 27 میلیون ریال درحق شاکی خصوصی و مبلغ 51 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محكوم شد.

وی در ادامه با اشاره به جریمه قاچاقچي كولر گازي از سوي تعزيرات حكومتي همدان عنوان کرد: همچنین فردي كه تعداد 3 دستگاه کولر گازی قاچاق به ارزش 58 میلیون و 774 هزار ریال را به وسيله يك دستگاه خودرو اتوبوس حمل می‌کرد دستگير و پرونده اي در اين خصوص در شعبه ويژه رسيدگي به جرائم قاچاق كالا وارز گلوگاه شهید زارعی همدان تشكيل شد.

حسن‌پور ابراز داشت: پس از جری تشریفات قانونی متهم علاوه برضبط كالابه نفع دولت به پرداخت مبلغ 58 ميليون و800 هزار ریال جزاي نقدي در حق دولت محكوم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات