فرمانده سپاه ناحیه قوچان در رزمایش الی بیت المقدس:

یکی از آماده به کارترین افراد در حوادث و بلایای طبیعی نیروهای بسیجی هستند

فرمانده سپاه ناحیه قوچان نیروهای بسیجی را یکی از آماده به کارترین افراد در حوادث و بلایای طبیعی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۳۰۲۳۵
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی سرهنگ پاسدارعلی اصغر صوفی، ظهر امروز در حاشیه رزمایش بزرگ بیت المقدس در جمع خبرنگاران گفت: رزمایش بزرگ گردان های بیت المقدس با حضور چندین گردان از حوزه های شهری و روستایی در منطقه عمومی رزمایش از روز گذشته آغاز و امروز با برگزاری مانور امداد و نجات به کار خود ادامه می دهد.
 
وی ادامه داد: عملیات امداد و نجات و مدیریت بحران یکی از محوری ترین برنامه های این رزمایش بوده که با همکاری تمامی ارگان های نظامی، انتظامی، خدماتی و … در حال برگزاری می باشد.
 
وی با اشاره به حضور نیروهای بسیجی در این رزمایش افزود: یکی از آماده به کارترین افراد در حوادث و بلایای طبیعی نیروهای بسیجی می باشند.
 
صوفی تصریح کرد: بسیج مظهر اقتدار نظام بوده و در دوران دفاع مقدس شاهد ایثارگری های بسیجیان بوده ایم و در حال حاضر بسیج در تمام عرصه ها از جمله عرصه های اقتصادی، نظامی، فرهنگی و امنیتی حضور پررنگی دارد.
 
فرمانده سپاه ناحیه قوچان در پایان با اشاره به اهداف این رزمایش گفت: ایجاد و تقویت آمادگی رزم وامداد و نجات در رده های مختلف بسیج یکی از مهمترین اهداف برگزاری این رزمایش می باشد.
 
در این رزمایش که با شبیه سازی حمله هوایی، انفجار و آتش سوزی همراه بود، دستگاه های مختلف از جمله نیروهای انتظامی و نظامی، اورژانس، هلال احمر، بسیج و… آمادگی خود را مورد ارزیابی و سنجش قرار دادند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها