مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قوچان:

رزمایش های نظامی نقش موثری در افزایش خودباوری نیروهای بسیجی دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قوچان گفت: خودباوری یکی از مهمترین اهداف برگزاری رزمایش های منظم در نیروهای نظامی و بسیجی می باشد.
کد خبر: ۸۸۳۰۲۳۷
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام عمران هاشمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری رزمایش گردان های بیت المقدس در قوچان گفت: هدف اصلی رزمایش های نظامی منظم در کشور، حفظ روحیه آمادگی، خودباوری و استقلال ملی است.
 
وی با اشاره به برگزاری این رزمایش نظامی سپاه ناحیه قوچان در این منطقه گفت: قرآن کریم همواره بر آمادگی نظامی مسلمانان تاکید داشته است و کشورهای مسلمان را به حفظ روحیه و آمادگی نظامی توصیه کرده است.
 
وی ادامه داد: تنها راه مقابله با طمع و دست اندازی و همچنین جلوگیری از تجاوز کشورهای مستکبر و دشمنان، ایجاد و تقویت آمادگی در عرصه های مختلف است.
 
هاشمی با بیان اینکه آمادگی های علمی، اقتصادی و نظامی در کشور روز به روز در حال افزایش است، تصریح کرد: این رزمایش ها خط بطلانی بر تفکر تسامح با استکبار جهانی برای پیشرفت بوده و تاریخ انقلاب نشان داده است که غرب در صورت نیاز و به واسطه توانمندی و روحیه مقاومت کشورهای مسلمان برای مذاکره اقدام می کند.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قوچان در پایان با تاکید بر ضرورت نگاه به داخل و بهره گیری از توانمندی های موجود گفت: خودباوری یکی از مهمترین اهداف برگزاری رزمایش های منظم در نیروهای نظامی و بسیجی می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها