خبرهای داغ:
مسلم امینی
صبح امروز در ادامه برنامه رزمایش بزرگ دفاع از کوی و برزن سال جاری شهرستان خمینی شهر مانور تاکتیکی – عملیاتی - رزمی مربوطه در یکی از مناطق کوهستانی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۰۲۴۴
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر،در این برنامه که به نام شهید شاخص سال جاری بسیج مستضعفین نامگذاری شده است بسیجیان چهار گردان بیت المقدس حوزه های مقاومت بسیج محمد رسول الله،ثارالله،بقیه الله و روح الله با الهام از آموزه های روز گذشته خود در کلاسهای آموزشی مربوطه و توضیحات قبلی محمد صابری – مسئول عملیات ناحیه، عملیات فرضی و نمادین این رزمایش را با دستور سید علی مشیر صدری-فرمانده سپاه ناحیه خمینی شهر-با رمز یا زهرا(س) در قالب اقداماتی از جمله کمین و ضد کمین، آتش و حرکت، انفجارات و... به مرحله اجرا نهادند.

شایان ذکر است این بسیجیان همیشه در صحنه و ولایتمدار خمینی شهری، صبح با نشاط امروز خود را با برنامه هایی از قبیل: بیدارباش،ورزش صبحگاهی،صرف صبحانه، و صبحگاه بزرگ و با شکوه اقتدار شروع نمودند و در قبل از ظهر با اجرای عملیات نمادین مذکور در محل مربوطه این رزمایش با شکوه توان رزمی تاکتیکی خود را به ظهور گذاشتند و پس از بازگشت بسیجیان به محل ناحیه سلاح هر شخص توسط خود فرد تنظیف و عودت داده شد.

گفتنی است در نهایت با حضور این غیور مردان میهن دوست،مومن و انقلابی در نماز عبادی سیاسی جمعه و فیض بردن از محضر آیت الله رحیمی-امام جمعه شهرستان-برنامه پایان یافت.


ارسال نظرات
پر بیننده ها