امام جمعه موقت دره شهر گفت: حضرت زهرا(س) ریشه ای تمام سهل انگاریای عصر خود را در عادت کردن خواص به زندگی مرفه، دنیا دوستی و لذت طلبی می دانستند.
کد خبر: ۸۸۳۰۲۴۹
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام "عبداله شمسی" امام جمعه موقت دره شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) گفت: ایشان مدنیت اسلام را بر پایه وحی الهی پدید آورند.

وی اظهار کرد: تعهد اجتماعی، نظارت بر عملکرد مسئولان و حساسیت به امر به معروف و نهی از منکر ازآموزهای دخت پیامبر(ص) به جامعه اسلامی بود.

شمسی افزود: ایشان در بعد سیاسی و اجتماعی همواره جبهه حق و حقانیت امت اسلامی در مقابل بی توجهی و سهل انگاریها حمایت می کرد.

وی تصریح کرد: حضرت زهرا(س) ریشه ای تمام سهل انگاریای عصر خود را در عادت کردن خواص به زندگی مرفه، دنیا دوستی و لذت طلبی می دانست و خطبه های زیادی را نیز در این زمینه بیان فرمودند.

خطیب نماز جمعه دره شهر یادآور شد: پیام شبانه دفن شدن پیکر مطهر ایشان به خواص و سیاستمداران این بود که مبادا وجود و جنازه تان باعث بر هم زدن ارامش جامعه و تحمیل هزینه سنگین برای اسلام باشد.

وی با بیان اینکه ملتی که پای سیاست حضرت زهرا(س) بنشیند پیروز است، خاطرنشان کرد: تفکر در اندیشه های دخت پیامبر(ص) در این ایام باید ما را برای انقلاب جدید در داخل وعظیم جهادی در دنیا آماده کند.

حجت الاسلام شمسی در ادامه به انتقاد امام جمعه دره شهر از یادواره شهدا اشاره کرد و افزود: سخنان حجت الاسلام قنبر بیگی مستقیما تذکر به مدیریت بنیاد شهید استان ایلام بود.

وی تصریح کرد: نباید از وجود با ارزش شهدا استفاده هایی بشود.

شمسی افزود: در شهرستان ابدانان نیز یادواره شهید رضایی نژاد در حد و نام این شهید بزرگوار برگزار نشد.

امام جمعه موقت خطاب به مسئولان برگزاری این یادواره ها گفت: برنامه ای اجرایی باید با محتوای با ارزش شهدا مناسبت داشت باشد.

 
ارسال نظرات