حجت السلام پناهیان:

کار تشکیلاتی باید با روحیه انقلابی انجام شود/ فرایند اقتصاد مقاومتی با تشکیلات انقلابی گری

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه امروز روحیه انقلابی به کار تشکیلاتی کردن بستگی دارد، افزود: فضای کشور در سال 76 و در دولت اصلاحات از حالت انقلابی کمرنگ شده بود.
کد خبر: ۸۸۳۰۲۵۱
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان صبح امروز در اجلاسیه فعالان فرهنگی مازندران در سالن الغدیر سپاه کربلای مازندران اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی از سوی برخی دوستداران نظام به دلیل بی توجهی به آنان کمرنگ شده است.

وی افزود: جوانان باید در عرصه فعالیت‌های فرهنگی خود با تفکر انقلابی به سمت هدایت رهنمون شوند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه فضای انقلابی دوران انقلاب و دفاع مقدس باید دوباره در بین آحاد جامعه حفظ شود، تصریح کرد: طلبگی شغل مناسبی برای حفظ رویه و روحیه انقلابی باقی ماندن مناسب است.

پناهیان با بیان اینکه تلاش شده جلوی سبک و روحیه انقلابی در کشور گرفته شده است، افزود: متاسفانه عده ای تلاش کردند  دست به هر اقدامی بزنند و رویه و روحیه انقلابی را از جوانان و مردم دور کنند.

وی با اعلام اینکه عناصر فرهنگی باید سبک زندگی انقلابی داشته باشند، گفت: این افراد باید مهمترین ویژگی‌های جوان و فرد انقلابی را در خود تقویت کنند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه امروز روحیه انقلابی به کار تشکیلاتی کردن بستگی دارد، افزود: فضای کشور در سال 76 و در دولت اصلاحات از حالت انقلابی کمرنگ شده بود.

پناهیان با اعلام اینکه عدم تشکیل جبهه‌های فرهنگی باید آسیب شناسی شود، گفت: مهم ترین عنصر در فرآیند انقلابی گری، دستیابی اهداف اقتصاد مقاومتی و فرهنگی، تشکیلاتی بودن است.

وی با بیان اینکه کارهای فرهنگی اگر محصول فعالیت جمعی و تشکیلاتی باشد نتیجه دارد، افزود: بسیاری از این فعالیتها به واسطه اینکه تشکیلاتی نبوده اثرگذار نیست.

پناهیان با اشاره به تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب در کشور، تصریح کرد: اگر این جبهه دارای عنصر تشکیلاتی باشد در ایفای فعالیت خود موفق خواهد بود.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه اجرای کار جمعی سبب تقویت قدرت خواهد شد، افزود: اصل فعالیت جبهه انقلابی مهمتر از انتخابات است و باید تشکیلات تداوم یابد.

وی با اعلام اینکه ایجاد جبهه فرهنگی باید سبب استقبال و اعتماد عمومی مردم شود، گفت: امیدواریم بتوانیم جبهه‌های فرهنگی را در قالب تشکیلاتی هدایت و راهبری کنیم.

 به گزارش تسنیم، اجلاسیه فعالان فرهنگی مازندران با حضور بیش از صدها نفر از نخبگان و فعالان فرهنگی استان به همت قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا و قرارگاه علویون تا عصر امروز در مجتمع فرهنگی الغدیر سپاه کربلای مازندران ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها