صبح یکشنبه 8 اسفندماه مراسم استقبال از دو شهید گمنام دفاع مقدس در ورودی بهشهر انجام و برنامه‌ای دیگر در نمازخانه سپاه این شهرستان با حضور پاسداران و خانوادهایشان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۳۰۲۵۲
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، صبح یکشنبه 8 اسفندماه مراسم استقبال از دو شهید گمنام دفاع مقدس در ورودی بهشهر انجام و برنامه‌ای دیگر در نمازخانه سپاه این شهرستان با حضور پاسداران و خانوادهایشان برگزار می‌شود.

این دو شهید گمنام روزهای یکشنبه و دوشنبه 8 و 9 اسفند در مدارس دوره متوسطه، میهمان دانش‌آموزان می‌شوند و مراسم وداع روز دوشنبه با همکاری دانشگاه علم و فناوری مازندران با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه برگزار می‌شود.

صبح روز سه‌شنبه 10 اسفند پیکر مطهر این دو شهید گمنام، میهمان زندانیان می‌شود و مراسم شب وداع با این دو شهید خوش‌نام شب‌دوشنبه 9 اسفند همزمان با نماز مغرب و عشا در مصلای بهشهر با سخنرانی و مداحی انجام می‌شود.

این شهدا در دانشگاه علم و فناوری مازندران به خاک سپرده می‌شوند و مراسم تشییع پیکر مطهر این دو شهید گمنام روز سه‌شنبه 10 اسفندماه ساعت 9 صبح از بیمارستان امام خمینی(ره) آغاز و تا پارک ملت ادامه می‌یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها