خبرهای داغ:
امام جمعه سه قلعه گفت: کسانی که نمی توانند به مردم خدمت کنند و تقوایی الهی داشته باشند ونمی توانند عدالت برقرار کنند کیف خودشان را بردارند و از این منطقه بروند.
کد خبر: ۸۸۳۰۲۶۳
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجه السلام کفشی امام جمعه شهر سه قلعه در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: وقتی رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای موضوعی را در جمع عموم مردم بیان می کنند و تذکر میدهند و در تمام رسانه ها مطرح میشود قبل از اینکه به مردم بگویند بارها این قضیه ها را به مسئولین تذکر دادند ولی آن ها عمل نکرده اند و صحبت های رهبر را پشت گوش انداخته اند و از مسئولیت شانه خالی کرده اند .

وی عنوان کرد: آن موقوع رهبری این حرف ها را می زنند که چرا مسئولان حرف ها را گوش نمی دهند و مسئولان باید تلاش کنند و به مردم خدمت کنند و در بین مردم وحدت ایجاد کنند و مسئولان باید ولایت مداری را از رهبر انقلاب یاد بگیرند و تمام وقت خود را برای حل مشکلات مردم صرف کنند و مشکلاتی که وجود دارد بر اثر این است کهمسئولان فرمایشات رهبری را گوش نمی دهند.

وی ادامه داد : فرمایشات رهبری باید در سایت های دولت باشد و مسئولان آن ها را گوش دهند و به آن ها عمل کنند فرمایشات رهبر باید در راس امور باشد برخی مسولان خود را طرف دار رهبر می دانند. اگر شما پشت سر رهبری هستید به حرف های ایشان نیز عمل کنید اما مسئولین با این کارها نفاق ایجاد می کنند. اقتصاد مقاومتی را باید مسئولان به مردم نشان دهند و بگویند که چه اقداماتی انجام شده است.

امام جمعه سه قلعه در خطبه دوم بیان داشت: کار کردن مسئولان برای مردم سخت و دشوار است ولی خوردن و بردن مال بیت المال آسان است و این آقایان بشوند ذخایر انقلاب و آنقدر هم پررو باشند که مصاحبه کنند این ها از مردم و از خون شهدا خجالت نمی کشند.

کفشی خطاب به مسولان بیان کرد : اقایان مسئول شما بدانید آنقدر که مقام معظم رهبری می فهمند شما نمی فهمید و مشکلات وجود دارد ولی راه حل مشکلات نیز وجود دارد. رهبری می فرماید بعضی از مسئولان با دشمنان هم دست هستند همین حرف های نماینده عالی دولت در استان غیر از نفوذ است؟

وی با اشاره به سخنان اخیر استاندار ادامه داد: آیا ما را در مقابل خون شهدا شرمنده نمی کند و آیا دیگر با این حرف های غیر اصولی می شود بیان کرد.

وی خطاب به استاندار اظهار داشت: همین چند روز پیش مشاور شما اعلام می کند که این معتقدین نمی فهمند یعنی امامان جمعه و نمایندگان نمی فهمند و شمای مسئول می فهمی. شما که نه درس دین خوانده ای ونه الفبای دین را میدانی.

امام جمعه سه قلعه تصریح کرد: به اسم دین دارند دشمن وارد دین می کنند این ملت خط قرمز آن ولایت است هر مسئولی که با مردم و ولایت نباشند بدون شک مردم آن مسئول را پس خواهند زد.

کفشی گفت: کسانی که نمی توانند به مردم خدمت کنند و تقوایی الهی داشته باشند ونمی توانند عدالت برقرار کنند کیف خودشان را بردارند و از این منطقه بروند.

وی تاکید کرد: ما دست بردار این انقلابی که هزاران شهید را فدا کرده نیستیم. شهدا در این راه حرکت کرده اند ما نیز در این راه حرکت خواهیم کرد این انقلاب صاحب دارد و باید در چارچوب قرآن باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها