حجت الاسلام لایینی

قرارگاه خاتم الاوصیا در راستای تقویت جبهه فرهنگی کشور است

قرارگاه خاتم الاوصیا در راستای تقویت جبهه فرهنگی در کشور شکل گرفته و توانسته اصحاب عشق و فعالان فرهنگی کشور و استان را گردهم آورد و شناسایی کند.
کد خبر: ۸۸۳۰۲۶۴
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴
حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی صبح امروز در اجلاسیه فعالان فرهنگی مازندران در سالن الغدیر سپاه کربلای مازندران اظهار داشت: قرار است فعالان فرهنگی استان در قالب جبهه وسیع فرهنگی در مبارزه با جبهه فرهنگی دشمن افتخارآفرینی کنند.

وی افزود: این جبهه در راستای ارتقا فرهنگ دینی، تعلیم و تربیت اسلامی و قرار دادن مردم در صراط مستقیم الله فعالیت دارد.

عضو شورای راهبردی قرارگاه فرهنگی علویون مازندران با اشاره به اینکه فعالان فرهنگی استان باید در جهت دستورات مقام عظمای ولایت نقش آفرینی کنند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری از سال 72 تاکنون از جبهه فرهنگی سخن به میان آورده و پس از 24 سال هنوز این جبهه به صورت واقعی شکل نگرفته است.

محمدی لایینی با بیان اینکه عدم شکل‌گیری جبهه فرهنگی به مفهوم فاصله گرفتن از ولایت بوده است، افزود: قرارگاه خاتم الاوصیا در راستای تقویت جبهه فرهنگی در کشور شکل گرفته و توانسته اصحاب عشق و فعالان فرهنگی کشور و استان را گردهم آورد و شناسایی کند.

وی با اعلام اینکه تقوا، دوری از خودخواهی، تقویت خداخواهی سبب تقویت جبهه فرهنگی در استان خواهد شد، گفت: اخلاق را باید برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی فاخر جدی بگیریم.

امام جمعه نکا با اشاره به اینکه کشور قبل از پیروزی انقلاب، عزت، حرمت و انسجام نداشتیم، افزود: احساسات و انسجام دینی انقلابی به برکت نظام مقدس اسلامی برای ایران فراهم آورده است.

وی با بیان اینکه دشمنان هر روز در حال تشکیل جبهه‌های جدیدی برای مقابله با جبهه فرهنگی انقلاب و اسلام ناب هستند، گفت: هر روز دنیا در حال تشکیل ائتلاف و جبهه جدید بر علیه ما است و باید جبهه‌های فرهنگی را در داخل کشور تقویت کنیم.

لایینی با تاکید بر تقویت حضور جوانان انقلابی و نیروهای مردمی مخلص در قالب تشکل فرهنگی، افزود: همه باید لبیک گوی رهبری معظم انقلاب باشیم.

به گزارش تسنیم، اجلاسیه فعالان فرهنگی مازندران با حضور بیش از صدها نفر از نخبگان و فعالان فرهنگی استان به همت قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا و قرارگاه علویون تا عصر امروز در مجتمع فرهنگی الغدیر سپاه کربلای مازندران ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها