دومین دوره‌ المپیاد ورزش همگانی دانشگاههای کشور در حالی در خزرآباد برگزار می‌شود که تنها بانوان در آن شرکت می‌کنند که با افزوده شدن 8 رشته‌ به این المپیاد رقابت‌ها در 15 رشته دنبال می‌شود.
کد خبر: ۸۸۳۰۲۶۸
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امسال دومین دوره‌  المپیاد ورزش همگانی دانشگاههای کشور در حالی در خزرآباد برگزار می‌شود که تنها بانوان در آن شرکت می‌کنند، که با افزوده شدن 8 رشته‌  به این المپیاد رقابت‌ها در 15 رشته دنبال می‌شود.
 
دومین دوره‌ المپیاد ورزش‌های همگانی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از امروز در ساری آغاز و تا یازدهم اسفند ادامه خواهد داشت.

این رشته‌ها شامل والیبال دو نفره، بسکتبال سه نفره، فوتبال گل کوچک، تنیس روی میز، فریزبی، داژبال، طناب‌زنی، طناب‌کشی، فوتبال رومیزی (فوتبال دستی)، شطرنج سرعتی، آمادگی جسمانی، پله‌نوردی، دارت، روبیک و لیوان‌چینی است.

در این دوره بیش از 800 ورزشکار دختر، 35 مربی و 126 داور حضور دارند. همچنین، در این المپیاد، از 68 دانشگاه وزارت بهداشت، 51 دانشگاه حضور دارند. در ابتدا قرار بود 56 دانشگاه خودشان را به این رقابت‌ها برسانند که 5 دانشگاه به دلیل مشکلات مالی انصراف دادند.

در این المپیاد 144 مدال توزیع خواهد شد (48 مدال طلا، 46 نقره و 49 مدال برنز)، 142 حکم قهرمانی و 21 کاپ تیمی اهدا می‌شود.

نخستین دوره‌ این المپیاد سال 94 در خزرآباد ساری و تنها در بخش پسران برگزار شد. در آن دوره مسابقات در 7 رشته و با حضور بیش از 500 ورزشکار انجام گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها