حجت الاسلام ایمانی مقدم استادیار شجره طیبه صالحین دانشجویی استان مرکزی؛
حجت الاسلام والمسلمین ایمانی مقدم در نشست سرمربیان این استان لازمه ی پرورش امثال شهید آوینی ها در دانشگاه ها را کار با ایمان و اعتقاد راسخ و انگیزه قوی در حلقات تربیتی صالحین دانشجویی که ادامه ی سیره انبیاء و ائمه معصومین و امام (ره)است، دانستند.
کد خبر: ۸۸۳۰۲۷۳
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵
 به گزارش سرویس بسیج دانشجویی، خبرگزاری بسیج، نشست استادیار شجره طیبه صالحین دانشجویی استان مرکزی با سرمربیان این استان در روز پنجشنبه پنجم اسفندماه، همزمان با برگزاری دوره تربیتی تشکیلاتی دانشجویان بسیجی استان مرکزی و سرگروه های حلقات صالحین دانشجویی، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق برگزار گردید.
 
در این نشست حجت الاسلام و المسلمین مهدی ایمانی مقدم مسئول نهادنمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان و از اساتید موسسه آموزش عالی امام خمینی (ره) و دوره طرح ولایت کشوری که عهده دار مسئولیت استادیاری در سلسله مراتب حلقات تربیتی صالحین بسیج دانشجویی استان مرکزی نیز هستند به بیان نکاتی چند در زمینه موضوعات تربیتی از جمله نظام حلقات تربیتی دانشجویی پرداختند.



در این نشست حجت الاسلام ایمانی با اشاره به اینکه شبه افکنی کلانِ ضددینی در فضای مجازی وشبکه های اجتماعی افزایش پیداکرده است،  ایجادحلقات صالحین را بهترین راه مقابله با این شبهات دانستند. ایشان در ادامه با بیان اینکه تشکیل حلقات صالحین در راستای سیره انبیاء و ائمه معصومین و امام (ره)است افزودند: ما باید در حلقات تربیتی صالحین دانشجویی امثال شهید آوینی ها تربیت نماییم و لازمه دستیابی به این نوع تعلیم و تربیت افراد این است که بایستی در شجره طیبه صالحین با ایمان و اعتقاد راسخ و انگیزه قوی کار نمود.

همچنین در این نشست آقای کریمی مسئول معاونت تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان مرکزی در تشریح وضعیت حلقات تربیتی این استان بیان داشت: در سلسله مراتب تربیتی شجره صالحین دانشجویی استان مرکزی 6 سرمربی مستقیماً ذیل نظر استادیار محترم استان فعالیت می نمایند. با توجه به منطقه بندی صورت گرفته در استان مرکزی، سرمربی های این استان فعالیت حلقات صالحین دانشجویی در دانشگاه های شهرهای اراک، خمین، ساوه، محلات، دلیجان و تفرش را هدایت و راهبری می نمایند.

لازم به ذکر است که استادیار شجره طیبه صالحین دانشجویی هر استان از علمای فرهیخته آن استان بوده و به لحاظ جایگاه تربیتی در سلسله مراتب حلقات تربیتی دانشجویی بالاترین جایگاه در هر استان را داراست و فعالیت های تربیتی حلقات صالحین دانشجویی در سراسر دانشگاه های استان تحت نظر، مشاوره و اشراف ایشان قرار دارد و نیز به صورت مستقیم وظیفه ی مدیریت حلقه ی تربیتی سرمربیان استان را برعهده دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات