در انتخابات ریاست جمهوری باید ببینیم در کنار فرد مورد نظر چه کسانی وجود دارند و به او خط می‌دهند،اگر خواهان آبادانی کشور هستیم باید عناصر دلسوز برای ایجاد عدالت و آبادانی در کشور انتخاب شوند.
کد خبر: ۸۸۳۰۲۸۳
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله علی معلمی در خطبه‌های این‌ هفته نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه تنها حسن عمل انسان باقی می‌ماند و باقی مادیات از انسان جدا می‌شود، اظهار کرد: تنها بندگی خداوند و انجام کارهای صالح ماندگار می‌شود.

وی افزود: در زمان حیات حضرت فاطمه(س) مردم راحت و آشکارا با امامت دشمنی می‌کردند و امر امامت که استمرار نبوت پیامبر است را که مهم‌ترین اصل و واجب در نظام دینی بود را کنار گذاشتند.

امام جمعه قائم‌شهر تصریح کرد: شاید در آن روز کسی تصور نمی‌کرد که روزگاری عربستان که مدعی است خادم‌الحرمین است دست در دست صهیونیسم غاصب بگذارد و واقعاً جای شرم و رسوایی دارد که نخست‌وزیر صهیونیستی بگوید صلح میان اعراب و آنها نزدیک است و اعراب برای مقابله با ایران، رژیم اشغال‌گر قدس را هم‌پیمان خود می‌دانند.

این مسؤول با بیان اینکه معتقدم زمینه ظهور امام عصر(عج) به امید خدا نزدیک است، اظهار کرد: چرا که به اذن خدا ظالمان و تبهکاران با دست خود زمینه نابودی را فراهم کردند.

معلمی افزود: در حالی که مشکلات داخلی کشور ترکیه را احاطه کرده است همچنان به صهیونیست‌ها تکیه زدند و این نتیجه وابستگی به آمریکا است.

وی تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب بخش‌های زیادی از جنوب لبنان به‌دست رژیم اشغال‌گر قدس افتاد و مرحله به مرحله پیش‌روی می‌کرد ولی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، پیش‌روی این رژیم متوقف شد و با خواست خدا به نابودی کامل منتهی می‌شود و در واقع انقلاب، رژیم صهیونیستی را متوقف کرد.

امام جمعه قائم‌شهر با بیان اینکه انقلاب کردیم تا اسلام به قدرت برسد، اظهار کرد: دشمنان ما می‌خواهند هسته قدرتمند اسلام را از بین ببرند ولی وعده الهی، نصرت برای اهل ایمان است که پایداری و مقاومت کنند.

این مسؤول برگزاری کنفرانس امنیتی در مونیخ اشاره کرد و گفت: کشورهای تروریست‌پرور در منطقه(عربستان و ترکیه) در این کنفرانس ایران را به ایجاد بی‌ثباتی در منطقه متهم می‌کنند و این در حالی است حمایت ایران از سوریه به‌عنوان حکومتی است که برخاسته از رأی مردم است و خاندان آل‌سعود بیش از 200 سال بر مردم مسلط هستند و حتی یک‌بار هم خود را به مردم عرضه نکردند تا مردم آنان را انتخاب کنند.

معلمی افزود: تا زمانی‌ که در سایه امامت و ولایت و با حفظ روحیات جهادی زندگی و فعالیت کنیم آسیبی به کشور نمی‌رسد.

وی ادامه داد: امام راحل از این رنج می‌برد که قبل از انقلاب به جامعه باورانده بودند که مرجع تقلید و روحانی نباید در سیاست مداخله کنند و به جای اینکه بگویند عنصر نظامی باید تحت امر انسان سالم باشد می‌گفتند پوشیدن لباس نظامی کراهت دارد.

امام جمعه قائم‌شهر با بیان اینکه اگر عناصر بسیجی و جهادی در مدیریت‌های کلان کشور سرکار باشند هرگز تفاوت حقوق کارمند زیر دست با مدیر بالادستی نجومی نخواهد شد، اظهار کرد: بیش از 80 درصد بودجه و درآمد کشور به‌جای ساخت‌وساز و آبادانی، صرف هزینه‌های جاری و تشریفات می‌شود که در شأن انقلاب و نظام نیست و باید به گوش مسؤولان برسد.

این مسؤول با بیان اینکه مماشات با مستکبران برای هیچ کشوری سودی ندارد و باید سعی کنیم به اقتصاد مقاومتی روی آوریم، اظهار کرد: با توجه به شعار امسال مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، و با توجه به روزهای پایانی سال دولت باید در این زمینه گزارش دهد.

معلمی ادامه داد: به تازگی خبری شنیدیم که امسال در حدود 6 هزار تن نوشابه به کشور وارد شده و این بسیار تأسف‌بار است چرا که با این کار به کارگران کشورهای دیگر کمک و سبب اخراج کارکنان کشور خودمان می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری باید ببینیم در کنار فرد مورد نظر چه کسانی وجود دارند و به او خط می‌دهند، گفت: اگر خواهان آبادانی کشور هستیم باید عناصر دلسوز را برای ایجاد عدالت و آبادانی در کشور انتخاب شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها