خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس گفت: دشمن بدون شلیک تیر و کشیدن شمشیر پایه اسلام مردم آندلس را از بین برد و این که برخی از روی نا آگاهی بگویند رقص اشکال ندارد نشان از همین تفکر آندلسی است.
کد خبر: ۸۸۳۰۲۹۸
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ماشاء اله محمودی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درسپاه شهرستان فردوس در صبحگاه اقتدار رزمایش رزمی بیت المقدس شهرستان عنوان کرد: حافظه تاریخی نظام اسلامی ایران نشان می دهد که دشمن پس از شکست در جنگ سخت و اعتراف به شکست در تهاجم اکنون به راهبرد تحریم ، جنگ نرم و آندلسی کردن روی آورده است اما باید دید که آیا دشمن توانسته در این نقشه خود پیروز شود؟

وی  خاطرنشان کرد: مسیحیان آن زمان که بنای دشمنی را با آندلس که مرکز شکوفایی علم و دانش و ایمان مسلمانان بود داشتند در مرحله اول با تبلیغ و ترویج افکار غیر اسلامی و مسیحی در مرحله دوم با اقدام برای نفوذ در امر تعلیم وتربیت و آموزش و در مرحله سوم با توسعه رابطه تجاری با هدف بی بندو باری در بین مردم و مسئولین  موجب از بین رفتن اسلام در بین مسلمانان آندلس شدند.

وی افزود : وجود این تبلیغات گسترده موجب از بین رفتن اسلام در بین مردم مسلمان و ترویج بی غیرتی، بی حیایی و از بین رفتن روحیه تاهل در بین آنها شد و جوانان مسلمان را درگیر شراب خواری، رقص و فساد خانه ها کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در سپاه فردوس در ادامه تاکید کرد: دشمن بدون شلیک تیر و کشیدن شمشیر پایه اسلام مردم آندلس را از بین برد و این که برخی از روی نا آگاهی بگویند رقص اشکال ندارد نشان از همین تفکر آندلسی است.

 محمودی گفت: برای مقابله با جنگ نرم دشمن باید از طریق ایمان و اعتقاد وارد شد در این صورت می توان در یک جنگ نابرابرپیروز میدان شویم.

 امام جمعه فردوس: غفلت از دشمن باعث ضربه به ایمان و اعتقادات جوانان می شود
 
امام جمعه شهرستان فردوس عنوان کرد: آنچه موجب برگزاری این رزمایش ها شده است ایجاد آمادگی بسیجیان برای دفاع از کیان اسلامی و ارزش های انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین بابایی درادامه گفت: این روزها دشمن تهدید به جنگ سخت می کند و عده ای عنوان می کنند که ایران از جنگ می ترسد در حالی اگر می خواست این طور باشد ایران اسلامی هیچ گاه 200 هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب نمی کرد .

وی در ادامه تاکید کرد: مردم به پیروی از سرور و سالار شهیدان مرگ با عزت را به مرگ با ذلت ترجیح داده اند و از شهادت و مرگ هراسی ندارند.

امام جمعه شهرستان فردوس از مردم خواست تا تهدید جنگ نرم دشمن را جدی بگیرند و افزود : تاریخ نشان داده است که اگر غفلت کنیم دشمن به ایمان و اعتقادات جوانان ضربه خواهد زد و می توان با بصیرت و آگاهی بخشی به جوانان دشمن را ناکام گذاشت .

بابایی درپایان با اشاره به این که رهبری هوشمندانه امام خامنه ای( مد ظله العالی ) موجب شده است تا دشمن نتواند به ایران اسلامی لطمه بزند افزود :  استکبار ستیزی که از امام آموختیم یعنی با دشمن سازش نمیکنیم و از رخنه و نفوذ دشمن جلوگیری می کنیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها