خطيب جمعه شلمزار با اشاره به برگزاری ششمين کنفرانس انتفاضه فلسطين گفت: در 25 سال آینده اثری از اسرائیل وجود نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۳۰۳۰۰
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سلطانزاده در خطبه اول اولين نماز جمعه اسفند ماه ۹۵ با تاکيد بر جمع آوري مال حلال مضرات قمار، ربا، کم فروشي و ....برشمرد.

وي  به اهميت پرداخت صدقات، زکات، خمس مال، انفاق، وقف هم در پاک نمودن اموال اشاراه کرد.

حجت الاسلام سلطانزاده با آغاز خطبه دوم آموزش و پرورش را مخاطب خود قرار داد و با انتقاد از پرداختن برخي مدارس و معلمان در ساعات نماز به امور با اولويت کمتر همچون سرود و .....گفت: آموزش و پرورش بايد نسبت به مساله نماز، اقامه نماز در اول وقت خود و تبيين اهميت نماز بين دانش آموزان همه ي تلاش خود را به عمل آورد.

خطيب جمعه شلمزار در ادامه به ۹اسفند سالروز تاسيس بنياد مستضعفان و جانبازان اشاره کرد و گفت: اين بنياد براي اين به وجود آمود که اموال به غارت رفته ي مردم که بدست برخي سودجويان افتاده بود به آغوش ميهمن و مردم بازگردد و منافع و سود آن به جيب مردم و کشور برود.

حجت الاسلام سلطانزاده در اشاره به مناسبت هاي هفته به روز حمايت از حقوق مصرف کنندگان در نهم اسفند ماه اشاره و گفت: اسم اين روز مشخص کننده اهميت بالاي آن است و اميدواريم مسئولان و دست اندر کاران امور نسبت به آن جدي تر عمل کنند.

وي در اين زمينه به نقش تعيين کننده مردم اشاره داشت و گفت: مردم به خوبي متوجه مي شوند که کي و چه موقع چه عمل و عکس العملي انجام دهند، آنها با هم در زمينه اقتصادي از امور با خبرند و هم در ديگر زمينه ها، در واقع مردم از همه بصيرتر و آگاه ترند و تصميم گيرنده نهايي مردم اند.

امام جمعه شلمزار با تسليت شهادت حضرت زهرا سلام الله عليها در خصوص اهميت برپايي مجالس عزا براي آن حضرت عنوان داشت: طبق نظر آيت الله مکارم‌شيرازي بهتر است مجلس عزاي فاطمي طي دو دهه اول و دهه دوم برپا شود چرا که احياء مراسم عزاي حضرت زهراء باعث وسعت رزق و روزي مي شود.

امام جمعه شلمزار همچنين در خصوص مهمترين اتفاق هفته آينده در شهرستان کيار گفت: پنج شنبه آينده فضا و هواي شهرستان کيار و شهر دستنا از عطر پيکر تشييع دو شهيد گمنام در شهر دستنا آکنده مي شود که از همه مردم شهيد پرور دعوت مي شود در اين مراسم و تشييع پيکر شهداي گمنام شرفياب شوند.

امام جمعه شلمزار در ادامه به سخنان رهبري در ششمين کنفرانس انتفاضه فلسطين اشاره داشت و گفت: ملت فلسطين با انتفاضه هاي اول و دوم خود توانستند اسرائيل را به زانو در آورند که اميدواريم در سومين جنبش و حرکت خود نابودي اين رژيم منحوس را رقم زنند.

حجت الاسلام سلطانزاده به مساله مورد تاکيد مقام معظم رهبري در اين کنفرانس اشاره داشت و گفت: تا وقتي مقاومت فلسطين زنده و در جريان است اميد آزادي فلطسطين و قدس شريف هم زنده است.

امام جمعه شلمزار در ادامه و با تاکيد بر فرمايشات مقام معظم رهبري گفت: اسرائيل با پروراندن تفکر نيل تا فرات و با انتشار اين ايدئولوژي غلط که مسلمانان مثل حيوانات باربر هستند و بايد آنها را به بيگاري کشيد گفت: نه تنها اسرائيل موفق به رسيدن به طراحي ها و نقشه هايش نمي شود که بنا به فرموده مقام معظم رهبري اثري از اسرائيل در ۲۵سال آينده نيست.

حجت الاسلام ساطانزاده در خصوص آشوب ها و بحران هاي ايجاد شده در يمن، بحرين، ليبي، افغانستان، سوريه، عراق و ...هم خاطر نشان کرد که اين حربه ي صهيونيست ها براي انحراف افکار عمومي از مساله اسرائيل است.

امام جمعه شلمزار با انتقاد صريح از عملکرد مجلس شوراي اسلامي طي روزهاي اخير گفت: چند هفته است در مجلس برنامه هاي خاصي دنبال مي شود، برنامه هايي همچون تعطيلي شنبه به جاي پنج شنبه، ارائه طرح دو فوريتي مجلس جهت برخورد با منتقدان دولت و ديگر مسئولان، ارائه پيشنهاد ۱۴برابر بودن پايه عيدي که لازم است نيروهاي انقلابي در اسرع وقت در خصوص توقف اين طرح ها عکس العمل نشان دهند و مانع از تحقق اين اهداف شوم شوند.

ارسال نظرات